Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Eken IBK Herrveteran Motion

Följ

Herrveteran Motion

Följ oss för uppdateringar
Följ
Eken IBK
Innebandy
Herrveteran Motion

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 27 maj Pierre Sandin

    Det låter ju kanon!! Vi synkar oss här😄👍

    Rapportera

    Rapportera

  • 27 maj Robert Lagergren

    Det gör jag väldigt gärna. Kommer ni på en lördag så har jag öppet hus från kl. 15 till sent. Jag ser till att det finns bord till er. Jag kan ju boka hela stället gratis bara för er om det sker på en fredag från kl. 18.

    Hojta till så fixar jag det.

    Rapportera

    Rapportera

  • 27 maj Robert Lagergren

    Det gör jag väldigt gärna. Kommer ni på en lördag så har jag öppet hus från kl. 15 till sent. Jag ser till att det finns bord till er. Jag kan ju boka hela stället gratis bara för er om det sker på en fredag från kl. 18.

    Hojta till så fixar jag det.

    Rapportera

    Rapportera

  • 27 maj Pierre Sandin

    Missade ditt meddelande Robert! Hade varit supertrevligt!

    Vi skulle ju kunna komma förbi en annan dag! Ha en liten avslutningsöl?😄

    Rapportera

    Rapportera

  • 25 maj Kevin Gasellen Nordström

    Kommer ej idag

    Rapportera

    Rapportera

  • 25 maj Kevin Granlund

    Hade vart kul att få till en sista träning innan sommaren!

    Rapportera

    Rapportera

  • 22 maj Kevin Granlund

    Instämmer! Låter väldigt trevligt, men är tyvärr bortrest :(

    Rapportera

    Rapportera

  • 22 maj Erik Holmström

    Hej,
    Trevligt initiativ!
    Jag kommer tyvärr inte ha möjlighet att svänga förbi imorn.

    Rapportera

    Rapportera

  • 19 maj Robert Lagergren

    Hallå innebandyvänner!
    Nu när sässongsavslutningen och mitt 1 års jubiléum för öppnandet av min bryggpub i Mölndal, börjar närma sig så skulle jag vilja bjuda in alla er alla till den. Det kommer finnas smörrebröd, korv och givetvis min egengjorda öl till försäljning på plats. Jag ser till att reservera bord till er som kommer.

    Blir det fint väder kommer vi även hålla uteserveringen öppen.

    Tid: Lördag 23:e maj kl. 15-Sent
    Plats: Qvarnens bryggeri & destilleri Kvarnbygatan 8 b, Mölndal

    Välkomna! 🍻

    Rapportera

    Rapportera

  • 18 maj Kevin Granlund

    Inställt verkar det som. :( Nästa vecka får vi köra en sista träning innan sommaren!

    Rapportera

    Rapportera