Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om DRT Kungsbacka Löpning

Följ

Löpning

Följ oss för uppdateringar
Följ
DRT Kungsbacka
Friidrott
Löpning

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 14 mar 2014 Susanne

    Susanne o Simon J kommer på vårfesten. Spring o festande.
    Det blir alltid värre framåt natten. Björn Skifs
    Hard rock hallelujah. Lordi

    Rapportera

    Rapportera

  • 13 mar 2014 Jonte

    Kommer, Ted Gärdestad - Satellit

    Rapportera

    Rapportera

  • 13 mar 2014 Ulf bengtsson

    Kommer, ein bisschen frieden

    Rapportera

    Rapportera

  • 12 mar 2014 Anneli

    Jag kommer på fest, önske-mello-låt...
    Stryker Cathrine medhårs och önskar ace wilder... ;)

    Rapportera

    Rapportera

  • 12 mar 2014 Bosse

    Kommer på festen

    Rapportera

    Rapportera

  • 12 mar 2014 Niclas B

    Kommer på festen och springer lite innan.
    Ordnar dessutom ett litet musikquiz. Kanske blir det några shlagerfrågor...?
    Det börjar likna kärlek banne mig...Halleluja:-))

    Rapportera

    Rapportera

  • 11 mar 2014 Bengt-Olof & Ulrika

    Jag och Ulrika kommer! Jag är även med och springer.
    Våra favoritschlagers är: Charlotte Perelli/Hero och vinnaren 1981 i Eurovision Bucks Fizz/Making your mind up.

    Rapportera

    Rapportera

  • 11 mar 2014 håkan. p

    jag kommer på spring o fest
    fångad av en stormvind är väl ett måste.

    Rapportera

    Rapportera

  • 10 mar 2014 Magnus W

    Kommer till spring och fest.
    Björn Skifs - Michelangelo
    Jag lovar att sjunga hela kvällen .....
    Hoppas att Dala kommer m gitarren!

    Rapportera

    Rapportera

  • 10 mar 2014 Munther

    Jodå 29/3 kommer jag och efterrätten hand i hand :) Får dock hoppa träningen pga bakning och spin of hope. Dyker upp lagom till festligheterna. Kram Johanna

    Rapportera

    Rapportera