Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om DRT Kungsbacka Löpning
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från DRT Kungsbacka Löpning .
Löpning
Följ oss för uppdateringar
Jag kommer på fest, önske-mello-låt...
Stryker Cathrine medhårs och önskar ace wilder... ;)
Kommer på festen och springer lite innan.
Ordnar dessutom ett litet musikquiz. Kanske blir det några shlagerfrågor...?
Det börjar likna kärlek banne mig...Halleluja:-))
Jag och Ulrika kommer! Jag är även med och springer.
Våra favoritschlagers är: Charlotte Perelli/Hero och vinnaren 1981 i Eurovision Bucks Fizz/Making your mind up.
jag kommer på spring o fest
fångad av en stormvind är väl ett måste.
Kommer till spring och fest.
Björn Skifs - Michelangelo
Jag lovar att sjunga hela kvällen .....
Hoppas att Dala kommer m gitarren!
Jodå 29/3 kommer jag och efterrätten hand i hand :) Får dock hoppa träningen pga bakning och spin of hope. Dyker upp lagom till festligheterna. Kram Johanna
Rapportera
Susanne o Simon J kommer på vårfesten. Spring o festande.
RapporteraDet blir alltid värre framåt natten. Björn Skifs
Hard rock hallelujah. Lordi