Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om DKW MC-klubben
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från DKW MC-klubben.
DKW_MC_KLUBBEN
Följ oss för uppdateringar
Hej alla som fortfarande är kvar och skruvar i garagen,
Jag vill också åka , men jag söker växelspaken till min NV42/ Rt 350 så nu undrar jag om någon har en sådan till salu
Mvh olle
Länk om kedjemått:
https://www.classicmotor.se/artiklar/artiklar/20091105/hitta-ratt-kedja-till-mopeden-och-motorcykeln/
Här kan nästan vem som helst skriva och fråga om olika saker eller annonsera om delar att köpa - sälja.
Rapportera
Som regel får inläggen vara kvar i en månad. Det går bra att annonsera på nytt igen så liggen annonsen kvar i c:a en månad till.
Rapportera
Angående DKW-rundan i år, se startsidan.
RapporteraHälsningar
Åke