Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Byttorps IF P2013
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Byttorps IF P2013.
P2013
Följ oss för uppdateringar
Nu har vi fått information om att vi ska hjälpa till och bemanna kiosken i det stora tältet på bra kompis 30 maj.
Tiden som är satt är 10.30-13.30. Det behövs åtta vuxna och åtta barn.
Välkomna att anmäla er! Jag delar ut passen (ink kioskpassen vecka 25 som fortfarande ligger olösta) på söndag annars. Alla behöver hjälpas åt!
Allt gott!
| Alingsås IF FF Svart (borta) | 29 jun, 00:00 |
| Byttorps IF (borta) | 9 aug, 00:00 |
| Rydboholms SK (borta) | 9 aug, 13:00 |
| Norrby IF (borta) | 15 aug, 00:00 |
| Brämhults IK Vit (borta) | 16 aug, 18:30 |
Jag tar gärna kioskpasset hellre den 21/6 14.45-17.00 istället för bra kompis då jag redan troligen ska jobba för P16 på bra kompis och Abdos syster är med och spelar den 30/5.
RapporteraRapportera
Hej! Vi står redan i kiosken den tiden för lillebrors lag. Så vi kan tyvärr inte täcka upp här också
RapporteraRapportera
Vi kan ta 21 juni också då vi inte är hemma vid bra kompis helgen. 12:0] - 14:45 v25
RapporteraRapportera
Tack hörni! 🙏 Då är kiosken vecka 25 löst!
RapporteraFörstår Madeleine! Har själv varit med om år när vi haft tre barn som spelat och två kioskpass att lösa haha 😂 Vi har inte heller möjlighet att hjälpa till i år men hoppas vi ska få ihop det 👍
Rapportera
Hej jag är inte tillgänglig 30-31
RapporteraRapportera
Vi är tillgängliga 30-31 may
RapporteraRapportera
Eller den 30 för den 31 är jag på klassresa
RapporteraRapportera
Joel kommer och hjälper till i kiosken 👍
RapporteraRapportera
Lisa och Felix hjälper till👌
RapporteraRapportera
Tusen tack till er som hört av er 🙏
RapporteraDå ser passen ut som följer:
Felix Cras (med vuxen)
Abdirahman Hassan (med vuxen)
Ajdin Isic (med vuxen)
Lion Joobin (med vuxen)
Sam Karim (med vuxen)
Joel Mannefred
Anas Mohamed (med vuxen)
Ziyad Yassin (med vuxen)
Vänligen skriv ett meddelande här att ni sett att ni fått ett pass, så att vi vet att ni kommer vara på plats 30/5 :)
Önskar er en fin vecka!
Rapportera
👍
RapporteraRapportera
👌
RapporteraRapportera
👍
RapporteraRapportera
Ludvig kommer gärna och hjälper till också 😊
RapporteraRapportera
👍
RapporteraRapportera
Då ska vi se! Det har kommit till min kännedom att Ajdin och Abdirahman inte tränar i laget längre. Således går vi vidare på listan och näst på tur att hjälpa till är:
RapporteraSam Karim (med vuxen)
Maahir Mohamed (med vuxen)
Skicka gärna en tumme upp här så vi vet att ni kommer vara på plats :)
Rapportera
Jag kan inte komma. Kanske en annan gång
RapporteraRapportera
Jag kan hjälpa till på lördag
RapporteraRapportera
Tusen tack Camilla och Ludvig! 🌸
RapporteraDet är beklagligt att det alltid är samma föräldrar som ställer upp. Jag vill gärna påminna om att det ingår att hjälpa till för SAMTLIGA föräldrar som har barn som spelar i byttorps if. Nu får vissa föräldrar hjälpa till betydligt mer, eftersom andra aldrig ställer upp.
Önskar er alla en god helg!
Rapportera
Vilme kommer så klart också med.
RapporteraRapportera