Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Byttorps IF F2014
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Byttorps IF F2014.
F2014
Följ oss för uppdateringar
Den 30–31 maj är det åter dags för Bra Kompis – en riktig folkfest där hela Byttorps IF hjälps åt för att skapa en fantastisk helg tillsammans. I vanlig ordning så behöver föreningen hjälp från er föräldrar och barn för att göra denna dagen minnesvärd för alla deltagare.
Lördagen 30 maj bemannar vi kiosken. Denna gång är det satelitkiosken som står mitt på plan på Ryda sportfält.
Pass 1 08:00-11:00 - 2 föräldrar+2 barn LilyLo & Amila
Pass 2 10:45-14:00 - 3 föräldrar + 3 barn Nejma & Idun & Lili
Pass 3 13:15-17:00 - 3 föräldrar + 3 barn Saga & Molly & Greta
Alla föräldrar och barn förväntas delta på 2-3 åtagande per år.
Vänligen lämna en kommentar för vilket pass ni kan stå. Jag behöver svar från Er senast nu på fredag.
-------------------
När ni kommer
Alla funktionärer anmäler sig hos Frida i informationstältet när ni kommer till området. Därifrån blir ni vidare-slussade till rätt plats och uppgift.
Under ditt kioskpass är det Katarina & Mattias som tar hand om er
Henric tar emot och tar hand om alla domare och matchvärdar.
Funktionärskläder & mat
Alla funktionärer får:
en t-shirt att ha på sig under sitt pass 👕
en matbiljett som kan användas till en hamburgare efter avslutat pass 🍔
Vi hjälper er på plats
Ingen behöver känna sig osäker – vi i projektgruppen finns på plats vid starten av alla pass och går igenom vad som ska göras. Vi hjälper varandra och ser till att helgen blir både rolig och smidig för alla!
Projektgruppen
Evelina – Evenemangsansvarig
Frida Dahl – Funtionärsansvarig - Informationstält
Johanna Holmer - Sekretariatansvarig
Henric Waller – Matchansvarig
Mattias Asplund – Kioskansvarig
Isabelle Örker - Utställaransvarig
Nu laddar vi för en fantastisk helg fylld av glädje, gemenskap och fotboll! ⚽?
Tillsammans skapar vi en härlig upplevelse för alla barn och besökare.
Vi ses i helgen!
| Träning | 30 jun, 17:30 |
| Träning | 2 jul, 17:30 |
| Träning | 11 aug, 17:30 |
| Träning | 13 aug, 17:30 |
| Hestrafors IF (hemma) | 16 aug, 15:00 |
LilyLo kan ta pass 1: 8:00-11:00.
RapporteraRapportera
Amila pass 1
RapporteraRapportera
Nejma kan ta pass 1
RapporteraRapportera
Jemila pass 1 är redan fullt. Kan ni tänka er att ta pass 2 elller 3?
RapporteraRapportera
Ok jag kan ta pass 2
RapporteraRapportera
Saga Norberg med förälder kan ta pass 2
RapporteraRapportera
Ursäkta menade pass 3 13-17 för Saga Norberg
RapporteraRapportera
Molly med en förälder tar gärna pass 3 👍
RapporteraRapportera
Idun kan ta pass 2
RapporteraRapportera
Jag och Lili kör pass 2.
RapporteraRapportera
Toppen, tack till alla er som ställer upp. Vi är nu fulltaliga!
RapporteraRapportera
Inlägget ovan är nu kompletterat med övrig info inför morgondagen.
RapporteraRapportera