Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Byttorps IF F2009/2010
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Byttorps IF F2009/2010.
F2009/2010
Följ oss för uppdateringar
Hej alla.
Så stolt över hur vi uppträdde idag mot Sjömarken.
Hela vägen från Elven i mål till Filippa på topp.
När vi som lag uppträder som vi gjorde idag är vi svåra att straffa.
Även fast vi gick på knäna de sista 10 minuterna så viker vi inte ner oss.
Så sträck på er och så bygger vi vidare på detta.
| Träning | 30 jun, 19:00 |
| Träning | 4 aug, 19:00 |
| Fristad/Sparsör/Borgstena (hemma) | 6 aug, 19:30 |
| Hestrafors IF (9:9) (borta) | 10 aug, 19:30 |
| Träning | 11 aug, 19:00 |
Vi spelade jättebra allihopa!!! Nu får vi ta med oss detta till kommande matcher
RapporteraRapportera
Grymt jobbat allihopa idag!!!🤩🤩🤩
RapporteraRapportera
Så stolt över oss alla⭐️
RapporteraRapportera
Vilken prestation! Det var en fröjd att sitta på läktaren och se kämparglöden, men också ganska nervöst vissa stunder 😄 Extra kul att det var en stor hejarklack 🙏 Tutan behöver luftas lite, så vi hoppas på fler mål nästa match!
RapporteraRapportera