Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Bodens BK HF P14/16 - pojkar födda 09/10/11/12
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Bodens BK HF P14/16 - pojkar födda 09/10/11/12.
P14/16 - pojkar födda 09/10/11/12
Följ oss för uppdateringar
Här kommer arbetsuppgifter för P 16 USM steg 1 som vi arrangerar i Hildursborg 27-28 september. Det är ett långt inlägg eftersom det är mycket som ska göras, så läs noga igenom och notera era uppgifter. Om ni är förhindrade att delta så behöver ni själva ordna med en ersättare och meddela i kommentarsfältet nedan vem som kommer i ert ställe i god tid innan.
Föräldrar till samtliga spelare i laget kommer få uppgifter under bägge USM-helgerna, vissa kommer få uppgifter bägge helgerna. Planeringen för P 14 kommer längre fram. Som ni kommer se så är det några uppgifter som fortfarande inte är tillsatta, meddela i kommentarsfältet nedan om du eller någon du känner kan ta på dig dem.
LÖRDAG 27 september
Tävlingsansvarig: INGEMAR 14-18
Arrangemangsansvarig: SIGGE 13.30-18, medtar även en långpanna fikabröd
Match 1 kl 15:00
Sekretariat: ISAK, ANNA-KARIN BERG
Speaker: PER SVENSSON
Musik: SELMA SVENSSON
Filmare: VIDAR
Match 2 kl 16:45
Sekretariat: LEOPOLD, KLAS AUGUSTIN
Speaker: PER S
Musik: SELMA S
Filmare: VIDAR
Fikaförsäljning - endast fikavagn uppe i hallen på lördagen
14-16 HAMPUS - medtar en långpanna fikabröd
16-ca 18 ERIK , städar även undan fikavagnen
Arrangemangsansvarig kan stötta upp i fiket vid behov
Städpatrull från ca 17:45
När sista matchen är färdigspelad hjälps samtliga kvarvarande åt att grovstäda läktare, toaletter och omklädningsrum innan vi lämnar hallen. Vill man komma och hjälpa till även om man inte befinner sig på plats är man varmt välkommen.
SÖNDAG 28 september
Tävlingsansvarig: 8-16.30 ALBIN
Arrangemangsansvarig : 8-12.30 HUGO medtar en långpanna fikabröd, 12.30-17.30 JOHN
Match 1 09.00
Sekretariat: KLAS A, ANNA-KARIN B
Speaker: PER S
Musik: SELMA S
Filmare: FRANK
Match 2 10:45
Sekretariat: LEOPOLD, OLIVER W
Speaker: PER S
Musik: Ej tillsatt
Filmare: FRANK
Match 3 13:30
Sekretariat: AXEL, ISAK
Speaker: Ej tillsatt
Musik: LEOPOLD
Filmare: MALTE
Match 4 15:15
Sekretariat: OLIVER W, ROBIN
Speaker: Ej tillsatt
Musik: LEOPOLD
Filmare: MALTE
Fikaförsäljning (fiket på entréplan)
8-11 HILMER medtar en långpanna
11-14 KJELL
14-17 ROBEL, städar även undan i fiket
Arrangemangsansvarig kan stötta upp i fiket vid behov
Hamburgarstekning (utomhus)
10.30-12: JOHN
12-13.30: ADRIAN ML
Städpatrull från ca 16:15
Eftersom våra killar spelar den sista matchen räknar vi med att det kommer finnas kvar gott om föräldrar som kan hjälpas åt att grovstäda läktare, toaletter och omklädningsrum innan vi lämnar hallen, så planera för att stanna kvar ett tag för detta så hjälps vi åt.
Till er som ska vara tävlingsansvariga har det redan gått ut ett mail med instruktioner, hör av er till Sanna om ni inte fått det. För er som kommer vara arrangemangsansvariga så kommer instruktioner via mail senare under den här veckan. Vi kommer erbjuda en teknikgenomgång för er som ska filma i god tid innan match 1 på lördagen, tid för detta meddelas längre fram.
Frågor? Hör av er till Sanna 070-2781124 eller skriv i kommentarsfältet nedan.
Ni som fått uppgifter kommenterar nedan att ni tagit del av informationen.
Vänliga hälsningar,
föräldragruppen (Emelie, Carolina, Annette, Kristine och Sanna)
Endast sidans medlemmar kan kommentera
👍
RapporteraRapportera
Noterat
RapporteraRapportera
👍
RapporteraRapportera
👍
RapporteraRapportera
👌
RapporteraRapportera
Noterat
RapporteraRapportera
👍
RapporteraRapportera
👍
RapporteraRapportera
👍
RapporteraRapportera
👍
RapporteraRapportera
👍
RapporteraRapportera
Saknar bekräftelse från: Albin, Erik, John, Robel och Kjell. Vi i planeringsgruppen vill att ni svarar så vi vet att ni tagit del av planeringen.
RapporteraRapportera
👍
RapporteraRapportera
👍
RapporteraRapportera
👍
RapporteraRapportera