Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Aspö IF 2013-2014
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Aspö IF 2013-2014.
2013-2014
Följ oss för uppdateringar
Kommer det att bli någon inomhusträning under höst-vinter säsongen?
Rapportera
Var något lagg i appen igår som gjorde det svårt att svara på kallelser. Nu går det att svara!(behövs spelare till matcherna)
Rapportera
Tror Anton har en trave gamla skor hemma. Jag är borta till efter helgen men kan kolla på söndag.
Rapportera
Hej, jagvhittsde ett par skor i storlek 36 inne i omklädningsrummet på Bresshammar som han fick och skulle pröva. Vi får hoppas att dom passar.
Rapportera
Hej alla! Jag är tränare för de i ålderskullen under den här i Aspö IF. Vi har en kille som absolut inte har råd att köpa utrustning. Jag jagar därför efter benskydd och fotbollsskor till honom. Ville bara kolla med er föräldrar om någon av er har ett par benskydd och/eller fotbollsskor strl 35 som bara står och dammar hemma? Ta gärna med de till Bresshammar, lägg in det i styrelserummet och sätt en lapp på till Lenita. Hans mamma har letat på second hand, utan framgång.
Rapportera
Hej Mikael, Alvar tar med sig skorna till nästa träning/tisdag om det blir bra
Rapportera
Hej, det är en bortamatch i helgen den 27.9 mot Pershagen SK samling kl.9.30 i Pershagen. Kallelse kommer i veckan. Sista matchen är den 4.10 mot Skogstorp i Eskilstuna samling kl.9. Kalendern här på laget är uppdaterad med dessa båda matcher.
RapporteraGällande inomhusträning får Gustaf eller Henrik A återkomma med den infon. Jag kommer att gå över till innebandy efter sista matchen och avslutningen.