Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Aspö IF 2013-2014

Följ

2013-2014

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • för 14 dagar sedan Linda Solberg

    Tack Magnus! Vilken tid ska jag lämna av Didrik och Svante hos er?

    Rapportera

    Rapportera

  • för 15 dagar sedan Anna Franzell

    Men så bra! Tack. Var och när vill du ha dom levererade?

    Rapportera

    Rapportera

  • för 15 dagar sedan Magnus Landerblom

    Didrik och Svante kan åka med mig.

    Rapportera

    Rapportera

  • för 15 dagar sedan Linda Solberg

    Hej, Didrik behöver också skjuts om han ska kunna komma på matchen söndag.

    Rapportera

    Rapportera

  • för 15 dagar sedan Anna Franzell

    Svante är kallad till match på söndag. Dock ska både jag och Svantes pappa på möte med vår vattenförening och kan inte åka till oxelösund. Kan han möjligtvis åka med någon annan?

    Rapportera

    Rapportera

  • 21 maj Mikael Trolle

    Är det träning idag trots vädergudarna? ️😁

    Rapportera

    Rapportera

  • 7 nov 2025 AngeLinn Forsman

    Hej
    Elia kommer inte idag, han är sjuk, hann inte avanmäla honom.

    Rapportera

    Rapportera

  • 26 sep 2025 Magnus Landerblom

    Ja, jag kommer dit, han kan åka med mig

    Rapportera

    Rapportera

  • 26 sep 2025 Johannes Algesten

    Är det någon som kommer till samlingen på Bresshammar kl9 imorgon? Emil skulle behöva en plats i en bil.

    Rapportera

    Rapportera

  • 23 sep 2025 Gustaf Hamilton

    Som det ser ut nu kommer ingen tränare ha möjlighet att hålla i vinterträningar, men om det finns någon annan som kan leda träningarna så fixar vi en tid i lämplig hall. Vi fick inte boka nya Larslunda arenan, för den har innebandyn lagt beslag på.

    Rapportera

    Rapportera