Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Alsike IF P-2010/2011

Följ

P-2010/2011

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • för 3 dagar sedan Lars Hermansson

    Hej alla,
    Vi kommer ställa in och förhoppningsvis kunna flytta matchen mot Märsta på söndag eftersom vi inte får ihop lag.
    Glad midsommar alla! 😁

    Rapportera

    Rapportera

  • 29 maj Lars Hermansson

    Hej alla! Vi behöver fler spelare till matchen på lördag! Vore bra om de som är kallade kan svara, tacka ja (eller nej om man inte kan)😁.
    Hälsn
    Lasse

    Rapportera

    Rapportera

  • 21 maj Lars Hermansson

    FYI: Ian håller i träningen idag tillsammans med mig

    Rapportera

    Rapportera

  • 16 maj Elin Frick

    Jag o viggo åker direkt till midgårdsvallen. Ok? Samling 16.45?

    Rapportera

    Rapportera

  • 16 maj Erik Rydåker

    Matchen mot Sigtuna IF vid kl 12 spelas på KG och inte Brunnbyvallen som det stod i kallelsen.

    Rapportera

    Rapportera

  • 14 maj Lars Hermansson

    Observera träning en är på Brunnbyvallen idag!

    Rapportera

    Rapportera

  • 8 maj Cecilia Arnberg

    Louie åker också direkt till Norrtälje imorgon.

    Rapportera

    Rapportera

  • 8 maj Birgitta Persson

    Ah, nu förstod jag. Samling KG. Oliver åker direkt till Norrtälje.

    Rapportera

    Rapportera

  • 8 maj Birgitta Persson

    Hej! Stämmer samlingstiden 10.20 för matchen imorgon som börjar 12.15?

    Rapportera

    Rapportera

  • 8 maj Lars Hermansson

    Ian kommer på dagens träning som planerat! 😁👍

    Rapportera

    Rapportera