Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Alsike IF P-2010/2011
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Alsike IF P-2010/2011.
P-2010/2011
Följ oss för uppdateringar
Hej alla! Vi behöver fler spelare till matchen på lördag! Vore bra om de som är kallade kan svara, tacka ja (eller nej om man inte kan)😁.
Hälsn
Lasse
Matchen mot Sigtuna IF vid kl 12 spelas på KG och inte Brunnbyvallen som det stod i kallelsen.
Rapportera
Ah, nu förstod jag. Samling KG. Oliver åker direkt till Norrtälje.
Rapportera
Hej! Stämmer samlingstiden 10.20 för matchen imorgon som börjar 12.15?
Rapportera
Hej alla,
RapporteraVi kommer ställa in och förhoppningsvis kunna flytta matchen mot Märsta på söndag eftersom vi inte får ihop lag.
Glad midsommar alla! 😁