Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om 018 PS
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från 018 PS.
018 PS
Följ oss för uppdateringar
Ser fram emot Uvenx framträdande i Falun! :) Låter ju redan nu som klubbens nye stå-uppare... hehe
Rapportera
Lite BTO där Ronja, sitter aldrig fel.
Och Brell
Om man ska ta i med hårdhanskarna så - ja vad minns vi av DM-dubbeln och SM-trippeln 2009 :)
Maskinen, är du säker på att du lagt dom i källaren? Kanske ligger dom kvar i fontänen :)
Inte ska du deppa och skoja om att du inte kommer ut på gruset igen, vem ska jag då spela av semlor
:) :) :)
Får tacka H o Jenny för att ni orkade rädda straffsparken :)
Jag själv lät det va eftersom jag lagt kloten i källaren o kan fan inte hitta dom... :/
Lika bra det! Känner inte för att hålla i dom igen...
OM jag hittar kloten... Herr H, ska vi lira i flugor i sommar? :)
Rapportera