Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om 018 PS

Följ

018 PS

Följ oss för uppdateringar
Följ
018 PS
018 PS

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 30 nov 2017 Nasarn

    Kollar upp detta med svenska cupen-

    Vill också redan nu veta vilka som har intresse av att vara med i 2018 års lag-DM som går av stapeln i Eskilstuna 13-14 januari. Tar ut lag till både dam (den 13e) och öppen (den 14e). Bra om ni anmäler intresse så snart som möjligt- Mvn Tomas

    Rapportera

    Rapportera

  • 30 nov 2017 Stubben

    Svenska cupen är det något vi i 018 brukar spela? Personligen är jag intresserad av spel och tycker att det är en rolig tävling. En av få tillfällen då man kan få möta elit motstånd!

    Rapportera

    Rapportera

  • 30 nov 2017 Blåsvart själ

    Maria och Urban kommer på festen 16/12.

    Rapportera

    Rapportera

  • 28 nov 2017 Marianne Henriksson

    Vi spelar Svea indoor på lördag i Uppsala vi ses8.30 gäller V65 Marianne

    Rapportera

    Rapportera

  • 28 nov 2017 Martin Grass

    För säkerhets skull anmäler jag mig en gång till till klubbfesten + KM den 16 december.

    Rapportera

    Rapportera

  • 28 nov 2017 Marianne Henriksson

    Vi börjar kl 12.00 den 16/12 VÄLKOMNA😜🎈🎈?

    Rapportera

    Rapportera

  • 28 nov 2017 Marianne Henriksson

    Har ni anmält ErTill Km å festen senast den 3/12.Om någon ska ha speciell kost var snäll och kontakt mig ?🍺Marianne

    Rapportera

    Rapportera

  • 27 nov 2017 BlåTunga

    Hej!
    Jag är redo för spel i Svea Indoors! Dock tycker jag inte att vi skall ha någon specifik på bänken. Jag tycker att vi skall spela ungefär lika mycket och jag sitter gärna och vilar och studerar spelet med en kopp kaffe och något gott till!

    Rapportera

    Rapportera

  • 25 nov 2017 Blåsvart själ

    Kul att bli lagledare för ett så slagkraftigt lag sådär huxflux. Ska bli kul att "labba" med.

    Rapportera

    Rapportera

  • 25 nov 2017 Andreas,

    Hejsan, eftersom det har blivit lite av hop på vägen så ställer vi upp följande spelare i Svea öppen:Söndagen den 3/12 Uppsala. Om det blir sjukdom i veckan, så vill jag att ni genast tar kontakt med mig.


    Lag:1
    Olle L
    Nasarn (Lagledare)
    J Stubben
    Lasse Frykberg

    (Bänken Andreas)

    Lag:2
    A Stubben
    yacoubasi
    Urban ( Lagledare)
    Gunnar Sandberg
    Anders

    Med vänliga hälsningar
    Andreas

    Rapportera

    Rapportera