Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om 018 PS
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från 018 PS.
018 PS
Följ oss för uppdateringar
Jakob och jag spelar i Gävle. Även intresserade av lag DM. Jag båda dagarna. Vill även spela svenska cupen öppen. Anki
Rapportera
Hejsan jag fick på ringning av Tävlingsansvarig för Svea Indoor och det var bara 2 lag anmälda till Uppsala.
Så Svea Indoor Öppen spelas i Gävle.
Så jag vill veta om alla spelare kan ta sig till tävlingen!!
ALLA SPELARE MÅSTE SVARA HÄR...Mvh Andreas
vårat juliga KM å middag börjar kl 12.00 den 16dec. Jag hoppas alla som behöver specialkost har meddelat mig . För nu beställer jag. Ett glatt humör för nu ska vi ha kul.
Rapportera