Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Venestad IF Herrar.
Herrar
Följ oss för uppdateringar
Kul att så många tränade, tiktigt nice och vara igång utomhus. Bra jobbat igår grabbar!
Rapportera
Jag orkade lyssna igenom hela avsnittet, och måste ge Emil all heder som kunde hålla de två gästartisterna på mattan nästan hela tiden.
Med så många bakgrundspys som hördes, känns det som om hela Systemets ölsortiment sattes under lupp.
Tack för underhållningen!
Johan och alla ni andra! Ett nytt avsnitt av podden ligger nu ute!
Enjoy!
Nytt avsnitt av podden är på gång!
Vi hade kick-off med podden i helgen o på instagram kan man se lite bilder!
#venestadpodden #säsong2016 #forzavif
Måste med sorg meddela att min (vår) trogne tränare Lars "Lasse" Lindström
har lämnat oss.
Lasse ledde oss under en av Venestads IF:s framgångsrikaste perioder, med bland annat två Gärdscupssegrar samt seriesegrar.
Han tränade oss i flera omgångar, med inlevelse och känsla för sin älskade fotboll.
Lasses enorma vilja, vill jag påvisa i detta citat från Kristianstadsbladet innan vår Gärdscupfinal mot Tollarps IF 1982 ( Lasse Lindström, mannen som springer i 100 minuter ).
Vila i frid när du känner för det, övrig tid hoppas jag att du tittar på fotboll från hedersplatsen.
Oerhört tråkiga nyheter. En riktig Venestadhjälte som lämnat oss.
R.I.P Lasse.
Det är kanske någon som undrar om det kommer något nytt poddavsnitt snart?!
RapporteraVar lugna det kommer, vi har dock varit i hårdträning de senaste veckorna och inte riktigt haft tid =)
Vi har dock börjat samla in material och ringa in gäster men det lär dröja någon vecka till tyvärr.
Men jag kan rekommendera att som alternativ till konstrundan i påsk så har vi 2 träningsmatcher. Så är Venestad suget stort (vilket jag förmodar) så spelar vi mot Everöd på lördag kl 11 i Everöd och på Måndag mot Önnestad kl 12 i Önnestad. Ses där!