Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar

Följ

Herrar

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 2 nov 2010 Kristian

    Om man bara fått ligga hemma. Har fått springa på stan i regnet.

    Tyvärr har jag fått en fridag mitt i veckan pga att jag måste jobba varannan helg. Så j-a tråkigt. Det handlar inte om hur mycket man jobbar utan hur ofta man är på platsen.

    Det finns inga tårar att torka. (Inte pga att man inte var kallad till mötet i alla fall.) Blev bara lite snopen över att fotbollsektionen skulle ha möte, men det var ju bara Figge som svamlade igen...

    Rapportera

    Rapportera

  • 2 nov 2010 Figge

    A-laget Nordöstra
    01. Gärds Köpinge IF
    02. Ignaberga IF
    03. Kristianstad BoIS
    04. Linderöds IF
    05. Näsby IF
    06. Nävlinge IF
    07. Rinkaby GoIF
    08. Skepparslövs IF
    09. Venestads IF
    10. Vinnö IF
    11. Yngsjö IF
    12. Önnestads BoIF

    Rapportera

    Rapportera

  • 2 nov 2010 Figge

    Serieförslag
    Följ länken:
    http://www.skaneboll.se/ImageVault/Images/id_27411/ImageVaultHandler.aspx

    Rapportera

    Rapportera

  • 2 nov 2010 Figge

    Kristian, hur fan kan någon som jobbar så lite som du ha fått rätt till en fridag i veckan??!! Nu gick jag ner och handlade och inte fan var du där , nej då får man höra att du ligger hemma och lökar!!!

    Skärpning...... :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 2 nov 2010 Figge

    Kristian du behöver inte känna dig utanför det är ett möte med André, Göran och Marita som Håkan ska på!
    Så torka tårarna och läs en Kalle Anka tidning, ta en glass och bli glad igen, du är inte utanför!!! :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 2 nov 2010 Kristian

    Ursäkta alla språkpoliser, såg precis att jag skrivit fel...

    Rapportera

    Rapportera

  • 2 nov 2010 Kristian

    Väldigt intressant att fotbollssektinen ska ha möte utan att man fått veta något...

    Rapportera

    Rapportera

  • 2 nov 2010 Figge

    Angående träning, Håkan blev felciterad i intervjun med fotboll i kristianstad. Håkan ska ha möte med fotbollssektionen idag tisdag och kommer förhoppningsvis då få mer inblick i hur allt funkar, däribland träningstider inomhus!
    Med andra ord INGEN TRÄNING idag tisdag, finns en liten chans att om det klaffar så blir det mellen 17-19 på söndag, men inget är klart. Kommer i så fall mer info här på hemsidan.

    Rapportera

    Rapportera

  • 2 nov 2010 Nesa

    Är de nån inneträning idag eller? Nån som vet?

    Rapportera

    Rapportera

  • 2 nov 2010 Kristian

    Längtar redan till b-lagssäsongen...

    Rapportera

    Rapportera