Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Venestad IF Herrar.
Herrar
Följ oss för uppdateringar
Figge: Hur tror du det känns för mig då? Vi kan inte ens slå Newcastle!!!! En bunte kriminella som inte ens borde få spela fotboll. Joey Barton, Man of the match??!! Det säger väl allt.
Rapportera
Jerry är tyvärr för besviken för att ge dig någon respons!
Kan bara säga att, vinner man inte ens över United så ska man inte vinna ligan!
Jerry vs Andre, Tim, Figge och alla andra arslenötter 1-0
Glory glory Man United
Ett litet tips till dom som vill se Ifk åka på storstryk ikväll, matchen visas live på svenskaspel ( gratis, men man behöver ha ett spelkonto )
Kristian: Du spelar ett högt spel.. Du vet man kan inte både ha groggen & dricka upp den, eller vad de nu e man säger.
// 3-1 :)
Pära: Haha! Om jag inte får spela, slutar jag träna och då kvalificerar jag mig till b-laget.
Kristian: Du ska inte tro på allt Figge säger. Du vet ju att ska man platsa i vårt härliga b-lag gäller det ju att inte träna för mycket, du ligger farligt nära gränsen.. :)
// NEWCASTLE!
Pära: http://ifk.bloggo.nu är en sida för dig ska det va :(
Rapportera