Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar

Följ

Herrar

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 14 dec 2010 Rovanmiro

    Pära: http://ifk.bloggo.nu är en sida för dig ska det va :(

    Rapportera

    Rapportera

  • 14 dec 2010 Rovanmiro

    Pära: http://ifk.blogg.nu är en sida för dig :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 14 dec 2010 Kristian

    Figge: Hur tror du det känns för mig då? Vi kan inte ens slå Newcastle!!!! En bunte kriminella som inte ens borde få spela fotboll. Joey Barton, Man of the match??!! Det säger väl allt.

    Rapportera

    Rapportera

  • 13 dec 2010 Figge Blagscoachen

    Jerry är tyvärr för besviken för att ge dig någon respons!
    Kan bara säga att, vinner man inte ens över United så ska man inte vinna ligan!

    Rapportera

    Rapportera

  • 13 dec 2010 Tim

    Jerry du kommer att bli utlånad tll Fjälkestad

    Rapportera

    Rapportera

  • 13 dec 2010 jerry

    Jerry vs Andre, Tim, Figge och alla andra arslenötter 1-0
    Glory glory Man United

    Rapportera

    Rapportera

  • 13 dec 2010 ppp

    :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 13 dec 2010 Pära

    Ett litet tips till dom som vill se Ifk åka på storstryk ikväll, matchen visas live på svenskaspel ( gratis, men man behöver ha ett spelkonto )
    Kristian: Du spelar ett högt spel.. Du vet man kan inte både ha groggen & dricka upp den, eller vad de nu e man säger.
    // 3-1 :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 13 dec 2010 Kristian

    Pära: Haha! Om jag inte får spela, slutar jag träna och då kvalificerar jag mig till b-laget.

    Rapportera

    Rapportera

  • 13 dec 2010 Pära

    Kristian: Du ska inte tro på allt Figge säger. Du vet ju att ska man platsa i vårt härliga b-lag gäller det ju att inte träna för mycket, du ligger farligt nära gränsen.. :)

    // NEWCASTLE!

    Rapportera

    Rapportera