Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Venestad IF Herrar.
Herrar
Följ oss för uppdateringar
Jag odlar en tvillingbror i ankeln till utesäsongen
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=474834047693&set=a.474833982693.256390.659012693
Absolut Laglegare Hasse ) laddad som faaaaaaaan ) vi vinner imorgon en för alla alla för en :)
Rapportera
Fan imorgon smäller det killar.. Vi som ska spela i morgon ska fan visa att venestad blir att räkna med i årets turnering. Det var nära att lag ett klarade sig vidare idag.. Starkt jobbat.. Hoppas att alla är lika laddade som jag är inför morgondagens match..
Rapportera
Jocke: Och hur tror det känns att bli tunnlad av en 14-åring??
Pära: Nej, det är lugnt, ingen medicin här inte. Får jag välja mellan innefotboll och grus väljer jag absolut grus...
Kristian: Se fram mot grus?. Glömt ta din medicin idag?
Nu bär det av till Tommarpsgård, där väntar femrätters med mycket stark dricka till :)
I arslet om 3 timmar= Check!
Venestad - Broby slutade 4-8 efter en fantastisk genomförd match av oss. Hasse lyckades till och med nätat
Rapportera