Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Venestad IF Herrar.
Herrar
Följ oss för uppdateringar
Tommy: Vi är inte ett dugg förvirrade. Vi skiter bara i vad dom andra lagen har för tröjor. Vi är vita, det borde räcka så...
Rapportera
Man kan ju undra hur de 12 spelare resonerar som inte har orkat betala in medlemsavgiften än. För dyrt kan det ju inte va då de flesta andra klubbar i vårt område tar dubbelt eller mer i medlemsavgift än Venestad IF. Visa lite moral o klubbkänsla och betala snarast, eller förklara här varför just du tycker att du inte skall betala. Tommy
Rapportera
Jag läste precis att ett norrlands företag har lanserat en ny match tröja som är vändbar och på så sätt har man både himmaställ o bortaställ i samma tröja. Kanske något som förvirrade VIF ledare skulle behöva ?
Rapportera
Pära? Ser du dom två kommana som delar av stycken att jag kollar med Happy? Det är en helt annan bisats som används för att tex beskriva en situation och sen återgå till handlingen i sig.
Törna: Inte snällt att tacka Happy för att han bröt fingret.
Sen fattar jag inte. Blev du så trött av att kolla Happys finger så du bara spelade 45min och knappt fick av dig tröjan? Sen att hylla sig själv för man inte orkar få av sig tröjan är inte ok! :)
Trevligt med fotboll idag, riktigt glidtacklarväder:-) Passar väl inte spelare som Hjalle, Forsell, Tefic. Sådana brukar ligga i luften och spela då.
RapporteraMå Svalner och Jaffe mossa Hjalle-)
SKa bli trevligt och komma upp och titta för första gången denna säsongen:-)