Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Venestad IF Herrar.
Herrar
Följ oss för uppdateringar
Rop från VästraRyd till Norra Ryd... andra sidan e ni klara, och så svarar andra sidan alltså NorraRyd ...................
Rapportera
Ikväll SKALL den sanna o kända Venestadsandan plockas fram igen. Om så sker vinner vi både på plan och läktare. Käka taggtråd till kvällsmat boys. Vi ses där i Degeberga vid sjutiden om Gud vill och Marita hittar gaspedalen.
Rapportera
Hoppas Trubadix har stämt instrumenten och kompar till vinnarsången!
Rapportera
Imorgon är det match igen och tydligen ska ett helt gäng supporters heja fram oss. Vi alla känner väl av att det är dags att sjunga vinnarsången igen och då menade jag inte Euphoria eller vad den nu heter. Forza Venestad!
Rapportera
Ja, andra sidan är helt färdig!
Rapportera