Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar

Följ

Herrar

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 29 jun 2012 Hemsidan

    På allmän begäran.. Dagens pärlplatta ligger nu uppe på förstasidan.

    Rapportera

    Rapportera

  • 28 jun 2012 Pära

    Jerry: Min tunga är en vas med blad som sitter på en kniv? Du bör nog skära ner modell större på ditt drogintag!

    Silver: Jepp jag är slut. Ska bli gött att sitta på en stol ikväll & titta på dej när du får köttsvettningar av att bära loppis prylar. Figge svettades som en gravid sugga i en solstol på Kreta igår. Tror nog du kan slå det ikväll. Finns en stor chans att det lär lukta kokt bacon i hela Venestad by ikväll, då du Figge & Kristian ska bära tungt.

    Rapportera

    Rapportera

  • 27 jun 2012 Jerry

    Silver: som tung centerforward! Men hans tunga är lika vas blad på en kniv;-)

    Rapportera

    Rapportera

  • 27 jun 2012 Silver

    Pära är slut!

    Rapportera

    Rapportera

  • 27 jun 2012 supporter.

    Nu har pära hittat formen, stryka pärlplattor fick mej att fälla en tår så mycket jag skrattade.

    Rapportera

    Rapportera

  • 27 jun 2012 Ponna

    Jag kan tyvärr inte hjälpa till med loppisen i år, varken nu i veckan eller på lördag. Hoppas de går bra och att ni klarar er ändå!

    Rapportera

    Rapportera

  • 27 jun 2012 Marita

    Vi(f) behöver folk till loppisen på lördag - entrén och möblerna!! Finns det några frivilliga här ute???

    Rapportera

    Rapportera

  • 26 jun 2012 Kristian

    Det gick inget vidare. Förlust med 4-1 mot ett bra spelande lag. Vi orkade stå emot i 60 minuter, sen blev det jobbigt.
    Dagens bästa var ändå när Figge stod vid ena stolpen, Silver vid den andra och jag själv i mitten. Det var inte mycket utrymme att göra mål på i det läget:)

    Rapportera

    Rapportera

  • 26 jun 2012 Supporter

    Resultat från kvällens drabbning?

    Rapportera

    Rapportera

  • 26 jun 2012 N. Ryd

    Håller med Centrum, ikväll får ni klara er själva.
    Men visar ni samma inställning som sist, kommer det att gå bra.
    Vi får kämpa med loppisen, så fixar ni Maglasäte!
    Rapportera resultat omgående!
    Lycka till!!

    Rapportera

    Rapportera