Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar

Följ

Herrar

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 29 sep 2012 Jerry

    Vinst 3-0

    Rapportera

    Rapportera

  • 29 sep 2012 pära

    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Rapportera

    Rapportera

  • 29 sep 2012 N. Ryd

    Grabbar, ta nu den sista chansen!
    Vi vet att ni kan!
    I dag tar jag på mig den ansvarsfulla uppgiften, att vara chaufför. Tidtabellen blir lik SJ:s, inte riktigt att lita på,
    men jag tippar på avfärd ca 12,45-13.00.
    Alla berörda, vi håller kontakten per telefon, då jag skall
    ut och medverka i bevarandet av bygden under förmiddagen!

    Rapportera

    Rapportera

  • 29 sep 2012 VRyd

    Vid behov och om intresse finns så kan jag köra denna gång.

    Rapportera

    Rapportera

  • 28 sep 2012 centrum

    Centrum här skall försöka hinna skall bara röja lite i byn med byborna hoppas det kommer många så jag hinner till matchen åker gärna med i någons bil med v ryd och n ryd. tror nog att de 11 behöver oss på långlinjen.
    Centrum

    Rapportera

    Rapportera

  • 28 sep 2012 VRyd

    Nån som ska till löberöd hick

    Rapportera

    Rapportera

  • 28 sep 2012 Frank

    Jag kör direkt så jag kan inte plocka upp någon tidigare än Linderöd.

    Rapportera

    Rapportera

  • 28 sep 2012 Vidal

    Någon som har plats i bilen imorrn?
    vänligen hör av er
    0733-139765

    Vidal

    Rapportera

    Rapportera

  • 26 sep 2012 Jerry

    Gott skrivet André!
    Härligt och höra, trots det sjukast målet ever på vallen. Träffade Tefic på Sjukan, det har gått undan:-) Grattis till tillskottet.
    Å nej jag kan inte träna idag.

    Rapportera

    Rapportera

  • 25 sep 2012 Venestad Busen

    Allt är dock inte mörker. Vi ligger endast en poäng bakom Linderöd och för oss är det Löberöd borta som väntar. Ett Löberöd som för tre matcher sedan fick 2-0 i baken hemma mot Degeberga. Vinst för vår del och vi är över vattenytan igen. Allt som behövs är hjärta, lagkänsla och inställning.

    Vi har i dagsläget 8 spelare som aviserat att de är intresserade av att gå till oss inför nästa säsong. Skulle vi trilla ner så är det inte jordens undergång. Tror dock att de flesta är av åsikten att det är roligare att vinna med 1-0 mot Everöd än med 17-0 mot Fjälkestad.

    Rapportera

    Rapportera