Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Vedby-Rönne IF P 15/16
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Vedby-Rönne IF P 15/16.
P 15/16
Följ oss för uppdateringarLogga in för att skriva i gästboken
Hej.
Blir det match i helgen? Har inte kommit något mail om anmälan än. Mvh Robbin
Hej!
Riktigt bra spelat idag P15!
3 fina matcher i ett soligt och varmt Åstorp.
Vi fick beröm av Åstorp som tyckte det var väldigt kul att möta oss då det blev en jämn och bra match.
Jag lämnade direkt för att hinna med Kalvinknatet med Emmett. Hoppas alla fick med sig att kläderna tas hem, tvättas och lämnas på träningen i veckan.
OBS! Vi saknar en uppsättning matchkläder med tröja/skjorts/strumpor som vi behöver ha in. Idag fick vi låna en uppsättning från Flickor 15/16.
Ha en fortsatt skön helg!
Mvh Fredrik
Hej. Glömde anmäla Cornelis till helgens matcher. Han kommer gärna! Mvh Robbin 0705321640
Rapportera
Go kväll! Estelle får inte spela fotboll på minst 2 veckor. Har en kraftig stukning i handen.
Robban
Hej , ifall någon fått med sig en röd långarmad tröja med TB på bröstet så hojta till tack
Rapportera
Är planen att ni kommer köra ordinarie träningstid på måndagen den 1/5?
Rapportera
Hej Robbin,
RapporteraVi snackade om detta på mötet i måndags, vi kan gå igenom det på nästa träning.
Det blir match i helgen, men vi kommer inte spela riktigt som i våras, då alla kallades till varje match, utan kommer kalla ett visst antal spelare / match.
9st för ena laget, 11st till andra. (vi är med i två serier.)
Det innebär att några står över varje match, och alla spelare står över någon gång.
(Vi tror detta är bättre än att ha många spelare som sitter på bänken, samt att man byter med samma hela tiden och får ett bättre flyt.)
Alla som tränar regelbundet kommer såklart spela lika många matcher i den mån det går.
Cornelis står över denna, och är med nästa.