Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om The Golden Bowlers Bowling
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från The Golden Bowlers Bowling.
Bowling
Följ oss för uppdateringar
Håller med Martin, det var bra kämpat av alla idag.
Det var också roligt att se Martin i TGB tröjan igen.
Bra kämpat idag, gött med 4 poäng!
Var skoj att få spela match i TGB tröjan igen, får tacka för att jag fick vara med!
Den var lurig Janne. Jag tog mig friheten att kolla med AI som skriver så här:
"Nej, René Auberjonois har inte spelat med Sterling Young i filmen Avatar (den live-action-sci-fi-filmen från 2009 regisserad av James Cameron). Varken Auberjonois eller Young är med i rollistan för den filmen. Båda skådespelarna är istället kända för sina röstroller i den animerade TV-serien Avatar: The Last Airbender (2005–2008), där Auberjonois lade röst åt karaktärer som Mechanist och Gan Jin Leader, medan Young röstade Pipsqueak och några ytterligare roller. De har alltså inte samarbetat i någon gemensam filmproduktion."
Det är ändå värt en slamkryparpoäng eftersom de verkade i samma serie.
Den mer påtagliga kopplingen mellan IK Sterling och René kvarstår dock.
; )
Det är lustigt att jag fick se ett nästan identiskt svar från Patrik och en AI-körning jag gjorde i morse.
Anders skulle kunna få en slamkrypare för John Scott och hans regi av Star Trek Discovery samtidigt som René medverkade i Star Trek (utan Discovery) men de är två olika produktioner.
Bra uträknat ändå Anders.
AI verkar inte vara till mycket hjälp Patrik men sambandet mellan (nu kommer det: IK Sterling) och René är påtagligt.
Nu vet ni att det är inte John Scott eller Partille BC som har koppling till René Auberjonois.
Good luck.
Eller är sambandet att René A och John Scott båda medverkat i Star Trek-filmer på olika vis?
Rapportera
Grattis A-laget till vinsterna i Partille 🐇🎳 serieledning och 4 matcher över 6000 poäng 👍🎳 bra jobbat allihop 👍🎳🐇🐰
Rapportera