Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om The Golden Bowlers Bowling
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från The Golden Bowlers Bowling.
Bowling
Följ oss för uppdateringar
Sådärja Janne. Där satte du den.
Kåhögs Gård är en av gårdarna där du kan köpa mjölk i lösvikt. Du köper eller tar med dig en enlitersflaska och trycker på en knapp så får du alldeles färsk ohomogeniserad mjölk.
Kåhögs Gård är också ett sånt där ställe man kan offra en halvdag för.
Linn Börjesson är ordförande i Kåhögs Gård som som har ett koutsläpp varje vår
Rapportera
Oj. Jag ser att Janne lade in ett svar på Linn Börjesson under tiden jag skrev svar på Per Wallentin.
Det stämmer att Linn bor i Jonsered. Vad är det som gör henne lite mer intressant? Det bor massor av folk i Jonsered som de flesta inte har allmänt intresse av men Linn har något alldeles speciellt.
Publikfajten är oliiiidligt spännande exakt vid den här sekunden.
Patrik, Roland och Janne har alla 4 poäng. Lite distanserade men ändå med poäng hittar vi Anders och Ola med varsin inhämtad pinne.
; )
Rätt Janne.
Hede outlet är en bra utflyktsplats om man har en dag och lite slantar över. Det är värt besväret att åka dit.
Poäng Janne.
Hej alla.
Här kommer säsongens kanske sista A-lag. Det är inte skrivet i sten ännu men det finns en möjlighet att det är så.
A-laget spelar i Kungsbacka kl 1200 mot Kungsbacka F och i Mölndal kl 1600 mot Heim.
Samling i Backa kl 1030 eller i Kungsbacka 1130. Meddela via flaskpost eller liknande om ni åker direkt till Kungsbacka.
1A Magnus
1B Björn
2A Bengt
2B L-G
3A Patrik
3B Stefan
4A Leslie
4B Torbjörn
r Sten
c
p Per Wallentin (lätt)
- - -
B-laget spelar på söndag kl 1000 i Lundby mot Partille BC. Samling i Lundby 0930. Det är inga matcher i Backa på söndag så ta hem kloten i tid.
1A Jonathan
1B
2A Tommy
2B
3A Benny
3B
4A Thomas
4B
r
c
p Linn Börjesson (lätt)
Anders, du kan simma lugnt på söndag. Astoria fixar fyra spelare.
Lycka till alla.
: ))
Fyi:
RapporteraL-G spelar bara första matchen. I Mölndal går Sten in som ordinarie och Benny reservar.