Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om The Golden Bowlers Bowling

Följ

Bowling

Följ oss för uppdateringar
Följ
The Golden Bowlers
Bowling
Bowling

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 10 apr Lez

    Fyi:

    L-G spelar bara första matchen. I Mölndal går Sten in som ordinarie och Benny reservar.

    Rapportera

    Rapportera

  • 9 apr Martin Olofsson

    Har problem med en axel…
    Tackar nej till km/dm…
    Mvh…

    Rapportera

    Rapportera

  • 9 apr Lez

    Sådärja Janne. Där satte du den.

    Kåhögs Gård är en av gårdarna där du kan köpa mjölk i lösvikt. Du köper eller tar med dig en enlitersflaska och trycker på en knapp så får du alldeles färsk ohomogeniserad mjölk.

    Kåhögs Gård är också ett sånt där ställe man kan offra en halvdag för.

    Rapportera

    Rapportera

  • 9 apr Janne L

    Linn Börjesson är ordförande i Kåhögs Gård som som har ett koutsläpp varje vår

    Rapportera

    Rapportera

  • 9 apr Lez

    Oj. Jag ser att Janne lade in ett svar på Linn Börjesson under tiden jag skrev svar på Per Wallentin.

    Det stämmer att Linn bor i Jonsered. Vad är det som gör henne lite mer intressant? Det bor massor av folk i Jonsered som de flesta inte har allmänt intresse av men Linn har något alldeles speciellt.

    Rapportera

    Rapportera

  • 8 apr Lez

    Publikfajten är oliiiidligt spännande exakt vid den här sekunden.

    Patrik, Roland och Janne har alla 4 poäng. Lite distanserade men ändå med poäng hittar vi Anders och Ola med varsin inhämtad pinne.

    ; )

    Rapportera

    Rapportera

  • 8 apr Lez

    Rätt Janne.

    Hede outlet är en bra utflyktsplats om man har en dag och lite slantar över. Det är värt besväret att åka dit.

    Poäng Janne.

    Rapportera

    Rapportera

  • 8 apr Janne L

    Linn Börjesson bor i Jonsered i Partille Kommun

    Rapportera

    Rapportera

  • 8 apr Janne L

    Per Wallentin vd i hede outlet och född i Kungsbacka

    Rapportera

    Rapportera

  • 8 apr Lez

    Hej alla.

    Här kommer säsongens kanske sista A-lag. Det är inte skrivet i sten ännu men det finns en möjlighet att det är så.

    A-laget spelar i Kungsbacka kl 1200 mot Kungsbacka F och i Mölndal kl 1600 mot Heim.

    Samling i Backa kl 1030 eller i Kungsbacka 1130. Meddela via flaskpost eller liknande om ni åker direkt till Kungsbacka.

    1A Magnus
    1B Björn

    2A Bengt
    2B L-G

    3A Patrik
    3B Stefan

    4A Leslie
    4B Torbjörn

    r Sten
    c
    p Per Wallentin (lätt)

    - - -

    B-laget spelar på söndag kl 1000 i Lundby mot Partille BC. Samling i Lundby 0930. Det är inga matcher i Backa på söndag så ta hem kloten i tid.

    1A Jonathan
    1B

    2A Tommy
    2B

    3A Benny
    3B

    4A Thomas
    4B

    r
    c
    p Linn Börjesson (lätt)

    Anders, du kan simma lugnt på söndag. Astoria fixar fyra spelare.

    Lycka till alla.

    : ))

    Rapportera

    Rapportera