Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om The Golden Bowlers Bowling
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från The Golden Bowlers Bowling.
Bowling
Följ oss för uppdateringar
Tjeina Manta!
Jag, bejben, Mano o Limpan ska spela DM i Strike & Co på lö kl 10.00 (finns A- och B-klass) kostar 250:-
Inte många som slår högre på Donsö än hemma...sorry guys!
Lite chockande att slå så lågt när det känts riktigt bra ett tag nu.
Seriös Korp o träning e' de' som gäller nu!!
Visst var det extra A-lags samling halv sju på tisdag?
Skriv in den 26 augusti kl.19.00 i kalendern för då kommer 50-årsjubilerande Hep Stars till Flunsåsparken.
: )))
Lycka till i helgen med både A och B lag!
Hälsning från Landvetter flygplats.
Klart jag ställer upp som C!
Vi siktar väl på 13-7 även denna gången :)
Fanken Manta!
RapporteraJag har anmält oss alla fem, bara för du fråga så fint :-)
Innebär vi får 2 st 2M-lag också i B-klassen och Oldboys.
Nu får resten haka på vettja!