Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om The Golden Bowlers Bowling
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från The Golden Bowlers Bowling.
Bowling
Följ oss för uppdateringar
A-laget spelar i Lundbyhallen lördagen 5/4 kl 1320. Samlingen är kl 1240.
1A Markus
1B Leslie
2A Ari
2B Anders
3A Johanna
3B Magnus
4A Ola
4B Hans
r Albin J
c Erik
p resten
Det är inget vidare att behöva ställa över spelare men nu har vi inte många som är upptagna. Då blir det tyvärr på det sättet.
B-laget spelar i Lundbyhallen söndagen den 6/4 kl 1000. Samlingen är kl 0920!!
1A Linus
1B Kelly
2A Emanuel
2B Herman
3A Jivhem
3B Sjölund
4A Martin
4B Manuel
r Henry
c Leslie
p resten
Tjena!
Vill bara meddela att jag inte tränar idag tisdag, men ska försöka imorgon 16:30 ;-). Ha det!!
Yeh, yeh Räkna dom lyckliga stunderna blott...
annars blir det en tegelstensroman med jämmer och elände,
sjukdomar, död och katastrofer allenast. Men fa'n den som
ger sig ! En söderkis viker sig aldrig....hehe
Det var åska och värre ösregn än jag någonsin varit med om när vi skulle hem så flyget blev försenat. Är i Helsingfors nu så jag hinner till träningen imorgon!
Rapportera
Limpan:
skriv dina memoarer. Så mycket som du har upplevt kan vara värt att läsas.
; )
Som Hc påpekar, medlemsmöte 16:30 sön. Direkt efter det är det öppna halltävlingen 300-en. Inte nog med det, ca 19:15 avslutas söndagen med Alliansmötet som jag går på. Där ska bl a påskfesten med Karuselltävlingen finslipas.
Rapportera