Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Sigtuna IF Fotboll P11 (inaktiv)

Följ

P11 (inaktiv)

Följ oss för uppdateringar
Följ
Sigtuna IF Fotboll
Fotboll
P11 (inaktiv)

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 20 dec 2019 Annika Bröms

    Vi har styrt om i agendan. Kjelle kommer på vår tid Robin.

    Rapportera

    Rapportera

  • 19 dec 2019 Annika Bröms

    Hej! Finns det ngn familj som kan ta vårt pass på parkeringen 22/12 kl. 10:30-12:45? Vi är bortresta. Men tar gärna dubbla pass vid nästa jobbtillfällen med laget.
    Eller byter mot ngt Innebandy-uppdrag på lördagen 21/12.
    Tack på förhand/ Eriks mamma Annika

    Rapportera

    Rapportera

  • 12 sep 2019 Max Blomgren

    Hej.Max är gärna med på poolspel på söndag 15/9.

    Rapportera

    Rapportera

  • 31 aug 2019 Catarina Wall Mossberg

    Hej! Är det träning imorgon söndag (1/9)?

    Rapportera

    Rapportera

  • 29 aug 2019 Jonas Nilsson

    Är det ingen träning nu ?

    Rapportera

    Rapportera

  • 29 aug 2019 Johan Sundin

    Hej,
    Det är ingen träning idag.
    /Johan Sundin

    Rapportera

    Rapportera

  • 22 aug 2019 Max Blomgren

    Max kan inte bara med på lördag.

    Rapportera

    Rapportera

  • 9 jun 2019 Mattias Gustafsson

    Missar träningen idag tyvärr

    Rapportera

    Rapportera

  • 30 maj 2019 Robin Lindén

    Hej!
    Man behöver inte meddela om man inte kommer en träning, det gör ingen större skillnad då vi är så många.
    När vi vill ha koll på vilka som kommer så gör vi kallelser.
    Kallelserna vill vi däremot att de besvaras med deltar eller inte deltar, det går att ändra fram till anmälningsstopp om något ändras.
    Mvh
    Robin

    Rapportera

    Rapportera

  • 30 maj 2019 Janette Blomgren

    Hej!
    Måste man meddela om barnet inte kan delta på vanlig träning?
    Tycker att det blir en himlans massa mail från laget.se och då finns det risk att viktig info missas.
    Det är många killar i gruppen och om alla måste meddela att de inte kan komma så innebär det många mail...
    mvh Janette

    Rapportera

    Rapportera