Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Sigtuna IF Fotboll F12/13
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Sigtuna IF Fotboll F12/13.
F12/13
Följ oss för uppdateringar
Hej! Missade anmälan även denna gång. Alice kommer gärna om det går bra.
Rapportera
Hej! Sen att svara men Ebba vill gärna spela imorrn, om det funkar?
Rapportera
Hej Rola! Jo det blev sent bestämt att vi kör träningen därav det sena mejlet. Jag lägger in manuellt att Edith kommer och för er andra är anmälan nu öppnad till starttid på söndag så det är bara att svara på kallelsen igen även om det inte gick tidigare. Hoppas vi ses på söndag!
Rapportera
Hej! Fick mejlet ganska sent igår ikväll men kan inte anmäla Edith till träningen! Vill meddela att hon kommer. Mvh Rola
Rapportera
Självklart skall Ebba vara med.
RapporteraVi ses i morgon...🙏🙏