Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Sigtuna IF Fotboll F12/13

Följ

F12/13

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 20 mar 2021 Magnus Ekstrand

    Självklart skall Ebba vara med.
    Vi ses i morgon...🙏🙏

    Rapportera

    Rapportera

  • 20 mar 2021 Andreas Vass

    Hej! Missade anmälan även denna gång. Alice kommer gärna om det går bra.

    Rapportera

    Rapportera

  • 20 mar 2021 Marie Lindqvist

    Hej! Sen att svara men Ebba vill gärna spela imorrn, om det funkar?

    Rapportera

    Rapportera

  • 14 mar 2021 Therese Gisslund

    Hej Andreas, Alice är så välkommen!

    Rapportera

    Rapportera

  • 14 mar 2021 Andreas Vass

    Hej! Missade att anmäla Alice men hon kommer gärna imorgon!

    Rapportera

    Rapportera

  • 13 mar 2021 Erik Glans

    Hopas att Ebba och Märta snart mår bättre.

    Rapportera

    Rapportera

  • 13 mar 2021 Marie Lindqvist

    Ebba L kommer inte imorrn, har förkylningsastma.

    Rapportera

    Rapportera

  • 27 feb 2021 Rola Moussan

    Superbra!

    Rapportera

    Rapportera

  • 27 feb 2021 Therese Gisslund

    Hej Rola! Jo det blev sent bestämt att vi kör träningen därav det sena mejlet. Jag lägger in manuellt att Edith kommer och för er andra är anmälan nu öppnad till starttid på söndag så det är bara att svara på kallelsen igen även om det inte gick tidigare. Hoppas vi ses på söndag!

    Rapportera

    Rapportera

  • 27 feb 2021 Rola Moussan

    Hej! Fick mejlet ganska sent igår ikväll men kan inte anmäla Edith till träningen! Vill meddela att hon kommer. Mvh Rola

    Rapportera

    Rapportera