Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Stenungsunds IBK D3

Följ

D3

Följ oss för uppdateringar
Följ
Stenungsunds IBK
Innebandy
D3

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 30 mar 2015 Angela Jacobsen

    Tack Thomas!
    nyfikelyckan@hotmail.se
    är adressen.

    Har fått till mig att "tips från idrottsklubbarna" enbart kommer i de tidningar som prenumeranterna får, jag har allt försökt att det ska läggas i onsdags tidningen just för att alla ska få se det, och skrev dessutom om Gothia som en "vanlig" insändare först. Det är en Tomas Törnkvist jag har tipsat som säger det, vet inte om det finns någon annan, för då kontaktar jag gärna honom eller henne så det kommer med i den allmänna tidningen.

    Rapportera

    Rapportera

  • 30 mar 2015 Affi

    Kanon. Glöm inte att det skall vara den dagen alla får tidningen. Inte bara prenumeranter. (Thomas har nog dom)

    Rapportera

    Rapportera

  • 30 mar 2015 Angela Jacobsen

    Någon som har originalbilderna från cupen i söndags?
    Har roat mig med att skriva till st-tidningen igen men behöver ha de bilderna som ligger på "laget" i original.

    Rapportera

    Rapportera

  • 26 mar 2015 Andreas

    Mycket vaket Affi. Bra.

    Andreas

    Rapportera

    Rapportera

  • 26 mar 2015 Affi

    HEJ! Ville bara påminna alla att lägga sig tidigt på lördag kväll inför DM. För inte nog med det att vi har sammling tidigt 7:15 Man skall ändra klockan till sommartid också...... Så det gäller att inte försova sig...../ Affi

    Rapportera

    Rapportera

  • 26 mar 2015 Alva.

    Hej.

    Min fot är fortfarande kass så vilar den.

    Rapportera

    Rapportera

  • 26 mar 2015 Emmy

    Jag kommer inte på träningen idag, testade att vara med på idrotten idag men det funkar inte pga mitt ben.

    Rapportera

    Rapportera

  • 26 mar 2015 Felicia

    Felicia är fortfarande sjuk kommer inte i dag

    Rapportera

    Rapportera

  • 25 mar 2015 Alva

    Hej.

    Alva har stukat foten och kan tyvärr inte vara med idag. Återkommer imorgon om hur det är med henne.

    Andreas

    Rapportera

    Rapportera

  • 25 mar 2015 Felicia

    Felicia e sjuk feber kommer inte på träningen idag

    Rapportera

    Rapportera