Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Stenungsunds IBK D3
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Stenungsunds IBK D3.
D3
Följ oss för uppdateringar
Kanon. Glöm inte att det skall vara den dagen alla får tidningen. Inte bara prenumeranter. (Thomas har nog dom)
Rapportera
Någon som har originalbilderna från cupen i söndags?
Har roat mig med att skriva till st-tidningen igen men behöver ha de bilderna som ligger på "laget" i original.
HEJ! Ville bara påminna alla att lägga sig tidigt på lördag kväll inför DM. För inte nog med det att vi har sammling tidigt 7:15 Man skall ändra klockan till sommartid också...... Så det gäller att inte försova sig...../ Affi
Rapportera
Jag kommer inte på träningen idag, testade att vara med på idrotten idag men det funkar inte pga mitt ben.
Rapportera
Hej.
Alva har stukat foten och kan tyvärr inte vara med idag. Återkommer imorgon om hur det är med henne.
Andreas
Tack Thomas!
Rapporteranyfikelyckan@hotmail.se
är adressen.
Har fått till mig att "tips från idrottsklubbarna" enbart kommer i de tidningar som prenumeranterna får, jag har allt försökt att det ska läggas i onsdags tidningen just för att alla ska få se det, och skrev dessutom om Gothia som en "vanlig" insändare först. Det är en Tomas Törnkvist jag har tipsat som säger det, vet inte om det finns någon annan, för då kontaktar jag gärna honom eller henne så det kommer med i den allmänna tidningen.