Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Sidsjö-Böle IF Mammafotboll

Följ

Mammafotboll

Följ oss för uppdateringar
Följ
Sidsjö-Böle IF
Fotboll
Mammafotboll

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • för 4 dagar sedan Martina Jarredsdotter Boström

    Jag kan inte imorgon heller tyvärr. Jobbar på med rehab hemma på knäet

    Rapportera

    Rapportera

  • för 4 dagar sedan Ulrika Sjödin

    Jag kommer inte heller tyvärr.

    Rapportera

    Rapportera

  • för 5 dagar sedan Charlotta & Peter Refsnes

    Jag kan tyvärr inte komma så det är en mindre. Jag avanmälde mig precis

    Rapportera

    Rapportera

  • för 5 dagar sedan Malin Palo

    Ja minst 6 kanske så det går att spela 3-3 iaf 😅

    Rapportera

    Rapportera

  • för 5 dagar sedan Malin Långh

    Kanske lite klent med 3 😊 Satsar på nästa vecka.

    Rapportera

    Rapportera

  • för 5 dagar sedan Camilla Tjernberg

    Jag har inte hört nått från nån utanför den här sidan.
    Ni som kör bestämmer hur många som är minimum.
    Jag är tyvärr bortrest den här veckan.

    Rapportera

    Rapportera

  • för 5 dagar sedan Malin Palo

    Verkar vara lite klent med folk imorgon, hur många säger vi som minimum? 😊 Är det nån som inte har denna sida som sagt att de kommer?

    Rapportera

    Rapportera