Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Mullsjö IF P2010/2011
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Mullsjö IF P2010/2011.
P2010/2011
Följ oss för uppdateringar
Imorgon torsdag kör vi enkel avslutning av vårsäsongen med pizza på Mullsjö Pizzeria (gatuköket).
Skriv i kommentatorsfältet på den här nyheten vilken pizza som önskas, det som man kan välja på är, margarita, vesuvio, kebabpizza, vegetariana eller kebabtallrik.
Skriv innan klockan 15 vad som önskas, svara även på kallelsen.
Vi vill tacka för denna vår, för att ni kämpat trots att resultaten går emot oss.
Hösten startar vi upp med en lite roligare aktivitet, mer info om detta kommer under sommaren.
//Fredrik, Kristoffer och Martin
| IF Hallby FK (hemma) | 14 aug, 18:00 |
| Lekeryd-Svarttorps SK (borta) | 18 aug, 19:00 |
| Tenhults IF (borta) | 23 aug, 18:30 |
| Norrahammars IK 9-m (hemma) | 1 sep, 19:00 |
| IK Vista /Ölmstad IS (hemma) | 12 sep, 13:30 |
Pizzan är gratis för er
RapporteraRapportera
vesuvio med sås
RapporteraRapportera
Oliver Davidsson önskar Vesuvip med sås 😊
RapporteraRapportera
Hampus - Kebabpizza
RapporteraRapportera
Vesuvio med sås
RapporteraRapportera
Jag tar gärna en kebabtallrik
RapporteraRapportera
Vesuvio med sås
RapporteraRapportera
Vesuvio med sås
RapporteraRapportera
Kebabpizza
RapporteraRapportera
Batman
RapporteraRapportera
Vesuvio med sås
RapporteraRapportera
Kebab pizza ock om det går med pommes
RapporteraRapportera
Tabish vill ha nötkött kebab pizza med pommes
RapporteraRapportera
Vesuvio med sås till Axel
RapporteraRapportera
Junior ska ha kebabtalrik
RapporteraRapportera
Vegetariana med sås och Ebbe tar kebabpizza.
RapporteraRapportera
Wille vill ha en kebabpizza tack
RapporteraRapportera
Cappe tar en kebabpizza
RapporteraRapportera