Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Kärra HF P12 (2014)

Följ

P12 (2014)

Följ oss för uppdateringar
Följ
Kärra HF
Handboll
P12 (2014)

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 26 dec 2024 Erica Strömberg

    God fortsättning på er!

    Om jag minns rätt ska vi laga middag till en massa handbollsspelare som deltar i Norden cup. Jag tror vi har tid imorgon men jag kan inte hitta dokumentet där vi skrev upp oss. Är det någon som har koll på tid och plats för detta eller har tillgång till dokumentet?

    Rapportera

    Rapportera

  • 19 dec 2024 Anton Mustonen

    Hristijan kommer inte på träningen. Fortfarande hostig

    Rapportera

    Rapportera

  • 10 dec 2024 Ines Tonkovic

    Gabriel har klämt sitt finger tyvärr också;(

    Rapportera

    Rapportera

  • 10 dec 2024 Aleksandra Iliyoska-Petreska

    Hej!
    Sasko och Filip hoppar over dagens träning.
    Sasko har huvudvärk och Filip ont i foten.
    Mvh Aleksandra

    Rapportera

    Rapportera

  • 7 dec 2024 Aleksandra Iliyoska-Petreska

    Super!
    Tack så mycket ❤️

    Rapportera

    Rapportera

  • 7 dec 2024 Pernilla Olausson

    Sasko kan åka med mig och Lucas. Vi plockar upp han vid Klareberg Kärra Burgers kl 13.00

    Rapportera

    Rapportera

  • 7 dec 2024 Aleksandra Iliyoska-Petreska

    Hej!
    Vi behöver skjuts för Sasko imorgon, vi har familj firande imorgon ch gäster hemma men han vill vara med på machen. Vi kan lämna honom i Kärra.
    Mvh Aleksandra

    Rapportera

    Rapportera

  • 30 nov 2024 Thomas Eriksson

    Tack Mikael men det löste sig för en stund sen! 👍

    Rapportera

    Rapportera

  • 30 nov 2024 Mikael Algelid

    Hej, Valte kan åka med mig och Lukas om han vill.

    Är han vid lillekärrshallen 820 så hämtar jag honom där.

    0703528830 du kan väl messa mig om han vill åka med om ingen annan hunnit för mig :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 30 nov 2024 Thomas Eriksson

    Hej alla bilförare! :)
    Valte behöver åka med någon imorgon, då jag är själv med båda killarna och lillebror har sin aktivitet…
    Någon som har plats? Jag kan förstås åka och lämna honom hos er…

    Rapportera

    Rapportera