Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om KFUM Örebro Innebandy A-lag Herrar
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från KFUM Örebro Innebandy A-lag Herrar.
A-lag Herrar
Följ oss för uppdateringar
mycket trevligt med en väl levererad lagfest ska bli otroligt kul. Dock kommer jag reda att ladda för nästa säsong genom att hålla mig skapligt nykter, eller så är det så att jag fått lunginflamation och måste äta otroligt goa pencillin tabletter i 10 dagar=) ha en fin kväll nu, hoppas att bröderna frid är skadefria till lagfesten=)
Rapportera
Glöm inte att anmäla er till lagfesten den 25/4.
Anmälan sker genom en insättning till Hagfors bankkonto på SEB 5332 - 30 279 14. Ange namn när ni betalar.
Betalning är lika med anmälan, så om inga pengar betalas är ni alltså inte anmälda. Så påminn varandra så att ingen missar detta!
Festen är för div 3- och 4-lagen! Kul om så många som möjligt vill vara med!
M.v.h. Spelarrådet
Skulle uppskatta en FF för visst kan du bräcka Mighty eller?
Kör hårt grabbar och håll kaffehurran glödhet till hösten
Idag ska jag till Berhn Arena för att försöka övertala Henrik Larsson att spela med oss nästa säsong.. Kommer förbi efter 21 och berättar hur det gick. Bjuder också på en oväntad målskytt: http://www.youtube.com/watch?v=h1Ye7DpG-0w&eurl=http%3A%2F%2Fwww%2Ecanalplus%2Ese%2F2008%2Fslutspelsbloggen1%2Easpx&feature=player_embedded
Rapportera