Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om KFUM Örebro Innebandy A-lag Herrar

Följ

A-lag Herrar

Följ oss för uppdateringar
Följ
KFUM Örebro Innebandy
Innebandy
A-lag Herrar

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 9 okt 2009 Rahm

    bra Match igår gubbar :)
    Lycka till mot Nykvarn imorgon med grabbar, själv så ska man ner till norrköping och partaja! :D
    peace out Rahm

    Rapportera

    Rapportera

  • 9 okt 2009 Niclas

    Tack pappa Harry:) Var ju en jävla röra med allt i igår i omklädningsrummet! Bra slit igår gubbar fint med tre raka vinster:)

    Rapportera

    Rapportera

  • 9 okt 2009 Fritte

    Riktigt bra slit igår gubbar. Nu satsar vi vidare mot tre nya pinnar nästa helg.

    Rapportera

    Rapportera

  • 8 okt 2009 Harry

    Bra jobb idag igen gubbar! Mindre bra är dock att det återigen ligger grejer kvar när man är sist kvar...nån som känner sig träffad? Rödsvarta Stabil? Jag ger dem till Macke innan matchen på lördag så du har något att spela i Niklas!

    Rapportera

    Rapportera

  • 8 okt 2009 danne

    bra match idag boys! skönt med ännu en seger! :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 8 okt 2009 Karla

    Grattis till vinsten gubbs i 4:an, stark upphämtning och tre raka nu. Fortsätt så! Ses

    Rapportera

    Rapportera

  • 8 okt 2009 Res

    Åsbro B - Nerike B 5-6

    Bra grabbar!

    Rapportera

    Rapportera

  • 8 okt 2009 danne

    då kör vi lite: Sensation Black Belgium (2009)
    för att få upp blod pumpet lite!! *bonka* *bonka* :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 8 okt 2009 Vikarierande Webmaster

    Som Broberg påpekade kanske vi ska uppdatera oss lite. Jag har suttit med länkarna nu en stund så det är klart.

    Vad gäller spelartruppen så får varje enskild spelare uppdatera sin sida genom att logga in i rutan "Logga in".

    Så om folk mejlar mig på patrik.jansson@hotmail.com så kan jag skicka inloggningsuppgifterna till er sida.

    Ses ikväll.

    Rapportera

    Rapportera

  • 7 okt 2009 köp

    finns att köpa överallt.. bara att leta sig ut på stan :P för du är väll inte ute efter en pirat version? :P

    Rapportera

    Rapportera