Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om KFUM Örebro Innebandy A-lag Herrar
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från KFUM Örebro Innebandy A-lag Herrar.
A-lag Herrar
Följ oss för uppdateringar
Är det någon idé att komma ner till träningen om det är "klubbkväll"? Kommer några att träna??
Rapportera
Imorrn är det klubbkväll i Innebandybutiken.
Kl 18.30 till ca 21.00 kör vi.
För de som vill skaffa extra träningsset så kommer vi att köra såna, vi trycker dem på plats också. Kan vara bra att ha en extra uppsättning.
Välkomna!
Danne, den är inte raderad... Om man inte ringer/rapporterar in resultatet inom en viss tid så "försvinner" matchen, men klickar du under spelprogram så ligger den där...
Rapportera
hehe nån som var onykter igår och raderade hela matchen från innebandy.se??
Rapportera
wadköping krossade lillån med 14-6 så nu gäller det att vi vinner imorrn!!
Rapportera
Tror (och hoppas) att folk trots allt satsar på att komma på träningen framför klubbkvällen... Om man nu vill gå på klubbkvällen så pågår den ju till 21.00 och vår träning slutar som bekant 20.00.... jag kommer i alla fall!
Rapportera