Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Kajutan BC KAJBC
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Kajutan BC KAJBC.
KAJBC
Följ oss för uppdateringar
Janne o Jag är i Lokalen för lite SM dubbel träning... villka mer dyker upp?... kul om vi blir minst 4 st
Rapportera
div2 internserien.
Ingen internserie ikväll tisdag pga. sjukdom.
Förslag ny tid nästa Tisdag den 14;e samma tid.// Robban P
Angående dagens träning idag Tisd kl 16... är det någon med nyckel till lokalen som anländer omkring kl 16?.... jag har ingen nyckel
Rapportera
Div 2
Ok då tycker jag att vi kör igång imorgon tisdag 1800
Sen får vi se om Micke och Cogfei dyker upp
Div 2
Coffee ska försöka komma till 19
Annars får vi försöka boka tider med er.
Jag åker ner och kollar dagar med er tisdag och hoppas han kommer till 19.
1 match kan ju srarta 18 i vilket fall
Angående Div 2 spel imorgon Tisd kl 18:
Då kör vi den vanliga träning imorgon från kl 16 men efter kl 18 så finns det bara en bana för träning om nu Marcus hinner dyker up för Div 2 spel. Om övriga Div 2 är där i morgon så kan vissa Div 2 matcher spelas under kvällen......
Fungerar för mig
Rapportera