Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Kajutan BC KAJBC

Följ

KAJBC

Följ oss för uppdateringar
Följ
Kajutan BC
Boule
KAJBC

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • för 6 dagar sedan Lillen

    På lördag blir det spel i parken som vanligt, lottat spel, 100kr näsan

    Rapportera

    Rapportera

  • för 6 dagar sedan Micke

    Kortlek imorgon fredag?

    Rapportera

    Rapportera

  • för 6 dagar sedan Håkan - 36294 Brundin

    Tack detsamma till er.

    Rapportera

    Rapportera

  • för 6 dagar sedan Göran 16928

    Glad Midsommar till Er alla
    Önskar Göran & Jeanette

    Rapportera

    Rapportera

  • för 9 dagar sedan Håkan Alderfalk

    Den fjärde till 13 augusti kommer vi inte att ha tillgång till våra banor på Svandammsparken. Vi kommer därför att bli tvungna att spela någon annanstans. Återkommer om vilka platser vi kan tänka oss.

    Rapportera

    Rapportera

  • för 9 dagar sedan Robert - 20440 Petersohn

    Härlig klubbanda -när Svarta laget genom glada tillrop och vågen manade fram ett tröttkört Vita lag1 till vinst i sista matchen. "En får tacke"// RoPe

    Rapportera

    Rapportera

  • för 9 dagar sedan Jean-Noel - 32479 Henry

    Imorgon tisdag, träning kl 18 i Svannis.

    Rapportera

    Rapportera

  • för 9 dagar sedan Håkan Lundin

    Någon mer som inte kommer in med blippen till källaren?

    Rapportera

    Rapportera

  • för 9 dagar sedan Patrik Fallsten

    Öppna gänget rapport från Eskilstuna. Vi fick ihop 2 vinster 2 oavgjorda 1 förlust. Ligger just nu på 3:e plats 1 poäng upp till 1:an. Vi klarade oss från regnet stora delar av dagarna. Var väl värst sista matchen på Söndag. Vi spelade bra i stora hela förutom sista mötet där vi torskade med 1-3. Ena laget tappade en 6:a vid ställningen 7-7 och det andra missade att lägga in 1 poäng på 5 klot för match. Kändes som vi borde t.o.m vunnit men nu grejade vi inte oavgjort ensingång. Tråkigt men nya tag i Augusti på samma ställe.

    Rapportera

    Rapportera

  • för 9 dagar sedan Göran 16928

    Veteran-lag KAJ svart
    Tack än en gång för fina insattser , många jämna matcher, resulterade i
    1 vinst och 3 ovanjordisk = 5P och nu ligger vi sexa. Så nu får vi storsatsa nästa serie omg . Lagen som placerar sig 7-11
    flyttas ned till Div 5

    Rapportera

    Rapportera