Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Kajutan BC KAJBC
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Kajutan BC KAJBC.
KAJBC
Följ oss för uppdateringar
Den fjärde till 13 augusti kommer vi inte att ha tillgång till våra banor på Svandammsparken. Vi kommer därför att bli tvungna att spela någon annanstans. Återkommer om vilka platser vi kan tänka oss.
Rapportera
Härlig klubbanda -när Svarta laget genom glada tillrop och vågen manade fram ett tröttkört Vita lag1 till vinst i sista matchen. "En får tacke"// RoPe
Rapportera
Öppna gänget rapport från Eskilstuna. Vi fick ihop 2 vinster 2 oavgjorda 1 förlust. Ligger just nu på 3:e plats 1 poäng upp till 1:an. Vi klarade oss från regnet stora delar av dagarna. Var väl värst sista matchen på Söndag. Vi spelade bra i stora hela förutom sista mötet där vi torskade med 1-3. Ena laget tappade en 6:a vid ställningen 7-7 och det andra missade att lägga in 1 poäng på 5 klot för match. Kändes som vi borde t.o.m vunnit men nu grejade vi inte oavgjort ensingång. Tråkigt men nya tag i Augusti på samma ställe.
Rapportera
Veteran-lag KAJ svart
Tack än en gång för fina insattser , många jämna matcher, resulterade i
1 vinst och 3 ovanjordisk = 5P och nu ligger vi sexa. Så nu får vi storsatsa nästa serie omg . Lagen som placerar sig 7-11
flyttas ned till Div 5
På lördag blir det spel i parken som vanligt, lottat spel, 100kr näsan
Rapportera