Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om IK Tun P-14

Följ

P-14

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 23 sep 2020 Johanna E

    Hur många gånger till blir det utomhus?

    Rapportera

    Rapportera

  • 20 sep 2020 lenaleijon Leijon

    Ossian hinner inte till träningen idag

    Rapportera

    Rapportera

  • 13 sep 2020 Johanna Karlsson

    Hejhej!

    Vi har fått lite frågor om hur inneträningen kommer ligga. Vi vet inte än när vi går in, men det kommer vara på måndagar kl 17-18. Hoppas det funkar för de flesta av er.

    Idag var det fullt ös på träningen och vi kämpar mycket med vikten av att lyssna för allas skull. Oftast funkar det fint men det är stor skillnad när vi som idag är två tränare istället för tre 😁. Vi provade på att spela med lite regler idag, det var svårt men roligt att prova en gång.

    Ha det gott och krya på er som är sjuka!
    Mvh tränarna

    Rapportera

    Rapportera

  • 13 sep 2020 Walter Lindberg

    Tack, vattenflaskan är Walters. 😊

    Rapportera

    Rapportera

  • 13 sep 2020 Matilda Töllborg

    Viktor kommer inte, då han är aningen hostig.

    Rapportera

    Rapportera

  • 6 sep 2020 Johanna Karlsson

    Vi finns där och testar om några dyker upp. Dock väldigt svart på himlen nu.... 😬

    Rapportera

    Rapportera

  • 6 sep 2020 Hugo

    Hugo kommer gärna

    Rapportera

    Rapportera

  • 6 sep 2020 Johanna Engström

    Tror ni att ni kommer köra? Gruppen innan fick avbryta sin träning.

    Rapportera

    Rapportera

  • 6 sep 2020 Matilda Töllborg

    Viktor står över idag.

    Rapportera

    Rapportera

  • 6 sep 2020 Ludvig Nordström

    Även ludvig har varit snuvig och står över idag

    Rapportera

    Rapportera