Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om IK Tun P-14
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från IK Tun P-14.
P-14
Följ oss för uppdateringar
Hejhej!
Vi har fått lite frågor om hur inneträningen kommer ligga. Vi vet inte än när vi går in, men det kommer vara på måndagar kl 17-18. Hoppas det funkar för de flesta av er.
Idag var det fullt ös på träningen och vi kämpar mycket med vikten av att lyssna för allas skull. Oftast funkar det fint men det är stor skillnad när vi som idag är två tränare istället för tre 😁. Vi provade på att spela med lite regler idag, det var svårt men roligt att prova en gång.
Ha det gott och krya på er som är sjuka!
Mvh tränarna
Vi finns där och testar om några dyker upp. Dock väldigt svart på himlen nu.... 😬
Rapportera
Tror ni att ni kommer köra? Gruppen innan fick avbryta sin träning.
Rapportera
Hur många gånger till blir det utomhus?
Rapportera