Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om IK Tun P-14

Följ

P-14

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 5 jun Angelica Olovsson Karlsson

    Ok,då vet vi👍

    Rapportera

    Rapportera

  • 5 jun Johanna Karlsson

    Nu pratade jag med Anders igen, han ångrade sig... Det är bättre utan Tun-kläder, så får de en väst istället 👍

    Rapportera

    Rapportera

  • 5 jun Angelica Olovsson Karlsson

    Ok,tack för info😊👍

    Rapportera

    Rapportera

  • 5 jun Johanna Karlsson

    Hej! De kan ha matchtröja eller Tun-overall om de har 😊

    Rapportera

    Rapportera

  • 5 jun Angelica Olovsson Karlsson

    Vad har man på sig som Bollkalle ikväll?

    Rapportera

    Rapportera

  • 4 jun Josefine Lindberg

    För matchen på söndag ville Hugo följa med men jag har svårt att köra honom då har en sjuklingar hemma och maken jobbar. Kan han få plats i någon av bilarna som ska dit?

    Rapportera

    Rapportera

  • 18 mar Matilda Töllborg

    Då behöver vi en till att sitta och sälja lotter på ÖoB på lördag. Kl. 13.45-15.00.

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 feb Anna Nordahl

    Lite info från ledarna / admin
    P12/13 har inte en egen lagsida ännu, därav går kallelserna till pojkar födda 2014, 2013 och 2012 via p13/14.
    I kalendern så ligger kallelser till 3 träningar i veckan just nu. Måndagar är inomhus för P 12/13, Tisdagar är Rosvalla KGC för P 14 som även 12/13 bjuds in till och Torsdagar är på Rosvalla KGC för P 12/13, dit bjuds P 14 in.
    Tränare är Jesper, Johanna för p-14 och Tommy, Johan och Daniel för p-12/13
    Mvh Anna

    Rapportera

    Rapportera

  • 21 jan Anna Nordahl

    Hej
    Jag va först osäker på föräldratillhörigheten på barnen.
    Men kan ändra. Barnen ska inte vara med.
    MVH Anna

    Rapportera

    Rapportera

  • 21 jan Johanna Engström

    På föräldramötet som är på måndag, är det meningen att barnen ska vara med?

    Rapportera

    Rapportera