Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om IK Tun P-14
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från IK Tun P-14.
P-14
Följ oss för uppdateringar
Senast den 8/1 ska det vara swishat och lotter tillbaka till mig :)
Rapportera
Hej när måste de osålda lotterna lämnas tillbaka ?
Mvh Manfred
Hej hej.
Nu har laget äntligen fått en fungerande swish.
Märk swish med barnets namn och gärna vad som är sålt
Ex. Viktor S 2adv 3jul 2nyår
Swisha till följande nummer:
123 591 8602
De lotter ni inte får sålt, kommer ni till med. Se till att dessa är väl uppmärkta med barnets namn.
Tack å hej.
Mvh//
Matilda Töllborg
Hej Matilda. Är du hemma på lördag? Ska nämligen till din granne en sväng då.
Rapportera
Då så...
Då har jag 9 bingolottspaket kvar, vilket stämmer så himla bra överens med de som ej hämtat. Så kom och gör det, innan alla har köpt från andra.
Nu som inte hämtat är:
Liam L
Vidar
Adam D
Jacob
Alonso
Arvid?
Walter
Karrar
Emil
Johanna kommer att ha ett par paket med sig till träningen. Där ska bl.a Santiago få ett utav dem.
Tack å hej
Hej allihopa.
RapporteraTill alla föräldrar:
Glöm inte att baka något till försäljningen på julmarknaden på lördag. Ska gå att lämna från kl 10.
Till er 6 som ska till julmarknaden på lördag.
Är det fler än de som är kallade som kommer dit, är barnen självklart välkomna att hjälpa till. Brukar bli en trevlig stund.
Själv sitter jag i en kall hockeyhall i Eskilstuna, denna dag, men det är gott om folk på plats.
Tiderna är 10.30-13.00.
P13/14 ska hjälpa till med julskinsklotteri och tipspromenaden.
Det kan kännas lite länge för var och en att vara där 10.30-13. Såklart beroende på väder.
Tänkte ha 2 grupper:
Grupp A: 3st 10.30-11.45
Grupp B: 3st 11.45-13.00.
Grupp A:
Emil
Ludvig
Jonathan
Grupp B:
Elliot
Santiago
Alonso.
Tänkte lite geografiskt.
Hör av er vid funderingar. Mvh//
Matilda