Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Danmarks IF F2016
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Danmarks IF F2016.
F2016
Följ oss för uppdateringar
Hej, va kul med så många spelare anmälda till sammandraget på hemmaplan 24 augusti!
Vi har nu fördelat ansvaret för bakning/kiosk, grill och matchvärdar, se nedan. Vi räknar med minst en förälder/barn men självfallet får man ha med fler vuxna!
Vill passa på att nämna att vi helt har befriats från ansvarsområden på DIFdagen 31 augusti, detta har också uppdaterats i "arbetsschemat" för hösten.
Sammandrag DANELID 24 augusti
Här kommer fördelningen av ansvarsområdena inför och under matcherna på sammandraget. Kan man inte genomföra sin tilldelade uppgift ansvarar man själv för att byta med en annan förälder.
Samling för alla föräldrar (minst en per spelare) kl 9.00 vid Trekanten. Detta för att vi ska hinna med alla förberedelser innan matcherna drar igång. Alla föräldrar (minst en per spelare) behöver också stanna kvar tills samtliga matcher är slut för att då när allt är klart hjälpas åt att plocka undan mm.
Ni hittar kontaktuppgifter till varandra under respektive barn under ”laget” på laget.se
Baka/kiosk: Märta J, Vera, Alva S, Alva A
Bakar eller köper 20 kakor/bullar per person som ska säljas för 15kr/styck under matcherna. Ansvarar tillsammans för att köpa in mjölk, engångsmuggar till kaffe, ca 100 festis/läsk/mineralvatten och 40 kexchoklad. (förra året sålde naturellt mineralvatten inte alls)
Ni meddelar era utlägg till kassören så får ni tillbaka den summan efter matcherna.
Ansvarar för att montera upp/ner kiosken samt bemanna kiosken. Vi får använda de bord som finns i containern samt de bord som står på gräsmattan vid planerna.
Inköp/grill: Emma, Joline, Fia, Freja G
Ansvarar för att tillsammans köpa in ca 100 frysta hamburgare (stor kylbox kommer finnas på plats för förvaring under matcherna) ca 100 hamburgerbröd, ketchup, senap, hamburgerdressing, rostad lök, hamburgerpapper/kaffefilter, ca 75 korvar (några soja resten kyckling) ca 75 korvbröd och servetter. Ta med grilltänger/verktyg.
Ni meddelar era utlägg till kassören så får ni tillbaka den summan efter matcherna.
Gruppen ansvarar för att starta upp grillar samt sköta grillar under matcherna. Märker ni att något börjar ta slut tidigt under matcherna meddela Christina/Linda A (lagföräldrarna) så köper vi in mer.
Matchvärdar: Eir, Emelie, Mina, Celine.
- Markera ut planerna
- Hälsa välkomna och guida till rätt plan
- Svara på eventuella frågor
- Se till att publiken håller bra stämning (inte hetsar domare, motståndare)
- Det kommer pågå flera matcher samtidigt. Det är gruppens uppgift att se till att det finns en matchvärd vid varje match. Gula västar ska vara på
- Se till att det flyter på vid parkeringen
- Veta var toaletterna finns och hjälpa till med nyckeln om de är låsta.
Kaffekokning: alla
Vi kommer inte kunna koka kaffe vid planen så alla som kan behöver ta med sig en/flera termosar med kaffe. Vi vill att alla som kan ta med sig kaffe skriver i kommentaren på denna nyhet ungefär hur mycket kaffe man kan ta med sig (ex. 1 stor och 1 liten termos)
QR-kod och prislista: kassör (Alva S)
Hälsningar
Lagföräldrarna (Freja Gs och Alva As mammor Christina och Linda)
Träning | 21 aug, 18:00 |
Sammandrag - Danmarks IF | 24 aug, 10:00 |
Träning | 26 aug, 18:00 |
Träning | 28 aug, 18:00 |
DIF-dagen 2025! | 31 aug, 10:00 |
Hej! 1 liten termos med kaffe tar vi med (Märta J).
RapporteraRapportera
Vi tar med en stor termos kaffe ☕ (Emma N)
RapporteraRapportera
Vi tar med en stor termos kaffe.
RapporteraRapportera
Vi tar med en medelstor termos med kaffe.
RapporteraRapportera
Hej Vi tar med en 0,75 l termos med kaffe
RapporteraRapportera
Vi tar med en stor termos med kaffe.
RapporteraRapportera