Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Danmarks IF F2016
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Danmarks IF F2016.
F2016
Följ oss för uppdateringar
Hej alla föräldrar,
Laget kommer under året att ansvara för uppgifter tilldelade från klubben. För att tränarna inte ska behöva leta föräldrar som kan inför varje uppgift och att det ska bli så jämnt uppdelat som möjligt har vi skapat en lista där alla kan se sin tilldelade arbetsuppgift. Se ARBETSSCHEMA 2025 - F2016 på lagets hemsida under dokument (du hittar det under rubriken MER).
Första passet är redan nu i maj, så viktigt att alla kikar vad de ska göra omgående. Bland dokument (under rurbriken MER) hittar ni även information "Rutin inför kioskbemanning" och "kontatklista ledare 2025". Angivna tider i arbetsschemat är avsparkstider.
Kan man inte närvara på den arbetsuppgift som man blivit tilldelad ansvarar man själv för att i god tid byta uppgift med en annan förälder i laget. Kontaktuppgifter till alla föräldrar finns på lagets hemsida under "laget" o sedan spelarens namn.
Det kommer tillkomma arbetsuppgifter under säsongen, då blir det dem som är tomma i listan idag som får nästa uppgift. Skulle alla i laget fått en uppgift under säsongen börjar vi om igen från början. (planerad historik från 2024 ligger kvar, rödmarkerat)
Laget kommer som det ser ut att spela ett sammandrag på Danelid i augusti. Då kommer vi bla ha en kiosk. Så alla som spelar ska räkna med att de kommer få en arbetsuppgift i samband med dem matcherna. Separat utskick om detta görs några dagar innan sammandraget.
Hälsningar,
Lagföräldrarna
Pizzakväll i Klubbhuset! | 27 maj, 18:00 |
Träning | 29 maj, 18:00 |
Träning | 3 jun, 18:00 |
Träning | 5 jun, 18:00 |
Sammandrag - Rasbo bjuder in, prel tid | 8 jun, 11:00 |
20 apr | Fotboll för barn födda 2020 |
Hej på er, jag har fått förtydligande gällande antalet bollmajor som behövs/match (16 maj är den första) och det är 6-8 stycken !! Ansvar är fördelat enligt listan, men finns det några frivilliga kompisar till Lovisa och Alva A som kan hjälpa till??? (Jag kommer fördela ansvar annars) Vore toppen om vi kan få med 4-6 kompisar till (detta för att slippa stå ensam på vakt)
RapporteraSvara gärna här om ert barn kan eller direkt till resp. familj som har kiosk/bollmajeansvar (Lovisa och Alva A)
Matchen den 8e juni återkommer jag om!
Mvh Christina, lagförälder
Rapportera
8 juni har vi poolspel i Rasbo samtidigt som kiosk
RapporteraRapportera
Hej Marcus, ja vi är medvetna om det (och har flaggat för kansliet) Jag tittar på möjligheten att byta med P2015 som har kioskbemanningen senare samma dag (som jag tror krockar lite mindre iaf) annars får vi trolla med knäna dessvärre.
RapporteraRapportera
Hej! Vi (Alva S) kan ställa upp och vara med den 16 maj.
RapporteraMvh Frida
Rapportera
Strålande, tack Frida/Alva!
RapporteraRapportera
Vera B kunde komma med den 16/5.Mvh Linda, Alva As mamma
RapporteraRapportera
Va kul, tack för info och hjälp Vera B!
RapporteraRapportera
Lite förvirrat här, ska vi som ska stå i kiosken höra av oss till tränarna i det spelande laget?
RapporteraRapportera
Ja det stämmer. Stäm av med Andreas (Lovisas pappa Andreas) jag har även uppdaterat kioskinfon med info om kiosknyckeln.
RapporteraUppdaterad lista över ansvarsområden kommer strax också.
Rapportera
Tack Christina!
RapporteraRapportera