Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Danmarks IF Fotboll P2013
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Danmarks IF Fotboll P2013.
Fotboll P2013
Följ oss för uppdateringar
För att skapa en stark laganda och god sammanhållning under cupen vill vi begränsa skärmtiden. Därför gäller följande:
Ingen mobilanvändning på väg till och från matcher, under samlingar eller under match.
Ledare kan införa telefonförbud vid behov, detta respekteras av alla.
När mobilen används ska den vara på ljudlös för att inte störa andra.
För att vi ska må bra och kunna prestera under helgen:
Inget godis före eller mellan matcher.
Vi rör oss alltid tillsammans som ett lag till och från matcher samt tillbaka till skolan där vi bor:
Det är inte tillåtet att lämna boendeområdet eller matchområdet på egen hand.
Om du behöver gå någonstans, meddela alltid en ledare först.
Avresedagen:
På söndag morgon packar alla barnen ihop sina saker och äter en gemensam frukost. Därefter ansvarar föräldrarna för att våra klassrum städas så att vi ledare och barn kan åk till de sista matcherna.
Packlista (en liten hjälp på vägen)
• Luftmadrass och pump alternativt liggunderlag. (Max 90x200 cm)
• Sovsäck eller täcke •? ??Mobilladdare
• Kudde
• Sovkläder
• Öronproppar (kan vara bra att ha)
• Fotbollsstrumpor flera par (röda!)
• Benskydd
• Fotbollsskor (gärna ett extra par om man har)
• Sköna vanliga skor
• Spelarshorts (röda!)
• Kliv-i-tofflor eller liknande
• Regnjacka
• Hygienartiklar (ex.vis: tandborste, tandkräm, schampo, duschkräm, hårborste, hårband, ev. mediciner. Vet man av sig att man brukar få skavsår eller huvudvärk eller liknande, måste var och en se till att ta med skavsårsplåster och huvudvärkstabletter för eget behov.
• Underkläder
• Handduk
•Badshorts
• Axelväska, ryggsäck eller liknande (för att ta med sig fotbollsskor/ombytesskor m m till och från match)
• Vattenflaska
•Lite snyggare kläder och skor
• Två märkta galgar (praktiskt att hänga upp sina kläder på i klassrummet)
• Plastpåse för smutstvätt
• Ev Swishtillgång. (Genom deltagaravgiften får vi 3-mål mat om dagen.)
•Solkräm
Vi ledare kommer ha en ryggsäck att samla alla värdesaker i när vi spelar match om det behövs (mobiltelefoner mm)
Märk gärna kläder och ägodelar så är det lättare att hålla ordning på grejorna i skolan där vi bor.
MVH
Ledarna
Träning | 18 jun, 18:30 |
Träning | 23 jun, 18:30 |
Träning | 25 jun, 18:30 |
Unik FK P13 Röd 2 (hemma) | 14 aug, 18:30 |
Vaksala SK Röd (hemma) | 16 aug, 10:00 |
3 jun | Matcher på A-planen i helgen |
2 jun | Sabotage på Danelid |
20 apr | Fotboll för barn födda 2020 |
Kommentera
Du måste logga in för att kommentera