Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Yxhults IK A-lag Herrar

Följ

A-lag Herrar

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 4 apr 2007 nicklas

    tja grabar sorry att jag inte hunnit lägga in träningstiderna än men fick inte dem förrän idag!!
    Håll koll va som händer här på hemsidan. ska försöka fixa det mesta under helgen eller nästa vecka.

    Rapportera

    Rapportera

  • 4 apr 2007 Martin N

    Kan ta det, kommer te Max 17:30 o plockar upp Jonas strax efter

    Rapportera

    Rapportera

  • 4 apr 2007 Oskar Lagerqvist

    Samlingen i Örebro 17.30 på torsdag!

    MVH

    Coach

    Rapportera

    Rapportera

  • 4 apr 2007 Oskar Lagerqvist

    Behöver bara en bil på torsdag från Örebro.... Någon som kan ställa upp?

    MVH

    Coach

    Rapportera

    Rapportera

  • 4 apr 2007 Oskar Lagerqvist

    Träning torsdag 18.30!!! Förhoppningsvis på gräs!!!

    Ta med löparskor (i fall vi får köra uppvärmning brevid planen) och grässkor!!

    MVH

    Coach

    Rapportera

    Rapportera

  • 4 apr 2007 Hällabrottet

    När börjar serien?, och blir det ingen Folksam Cup, eller hur har det gått för er

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 apr 2007 Ola

    Kan inte komma idag, har ont i halsen. Kommer på torsdag om det blir bättre

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 apr 2007 Adam

    Kan inte komma idag (tisdag) och på torsdag för att jag ska bort. Kommer hem på fredag, kommer att träna på söndag.

    Rapportera

    Rapportera

  • 2 apr 2007 Nicklas

    Jag kan köra tisdag....
    står vid max 17.30

    Rapportera

    Rapportera

  • 2 apr 2007 Oskar Lagerqvist

    kod för att komma in i kumlaby på tisdag 90807060 * (stjärna)

    MVH

    Coach

    Rapportera

    Rapportera