Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Yxhults IK A-lag Herrar

Följ

A-lag Herrar

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 10 apr 2007 Oskar Lagerqvist

    Uttagna i matchen mot Nyckelby imorgon är:
    Rasmus
    Pelle
    Martin
    Jonas
    Stoffe
    Björk
    Ola
    Adam
    Kenneth
    Micke
    Dilan
    Robin H
    Jocke P

    Samling vid max kl 16.30 för Örebroarna. I Kumla samlas ni vid Netto parkeringen 16.15

    MVH

    Coach

    P.S

    Ni som inte tränade ringer mig eller skriver i gästboken att ni kan vara med.

    Ni som inte kan vara med RINGER mig!

    Rapportera

    Rapportera

  • 10 apr 2007 pierre

    kommer inte idag. skadad

    Rapportera

    Rapportera

  • 10 apr 2007 Oskar Lagerqvist

    Kommer knappt att vara någon löpning idag och de som är skadade eller sjuka kan stå stilla!!!

    MVH

    Coach

    Rapportera

    Rapportera

  • 10 apr 2007 Oskar Lagerqvist

    Alla ska vara där idag!! Läs på första sidan varför!

    MVH

    Coach

    Rapportera

    Rapportera

  • 10 apr 2007 Martin N

    Kommer tyvärr inte, e förkyld

    Rapportera

    Rapportera

  • 10 apr 2007 Kenneth

    kommer inte på träningen idag.

    Rapportera

    Rapportera

  • 10 apr 2007 Dilan

    Kommer inte idag, måste vila knä.. kommer på torsda!

    Rapportera

    Rapportera

  • 10 apr 2007 #6

    Kommer inte ida ljumskarna håller på att gå av. Hinner tyvärr int ener till k-by heller....

    mvh nicklas

    Rapportera

    Rapportera

  • 10 apr 2007 Oskar Lagerqvist

    Fick precis reda på att träningen är 19.00 på grus. Samling på max 18.00... jag kör. Ingen dusch för örebroarna efter eftersom jag ska hem å se man utd.

    MVH

    Coach

    Rapportera

    Rapportera

  • 10 apr 2007 Rasmus

    När är nu träningen? Och när ska vi samlas vid Max?

    Rapportera

    Rapportera