Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Vetlanda FF P10-11

Följ

P10-11

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 6 sep 2019 Mia Ljung Merila

    Hej!
    Nu finns ett schema till söndagens poolspel, de som bakar och de som kan stå i kiosken.
    Tänker även till onsdagens träningsmatch. De som kan tänkas hjälpa till där i kiosken kan säga till. Thomas och jag är på föräldramöte men morfar Gunnar och mormor Eva kommer vara med istället för oss.

    Poolspel 8/9-19

    Kiosktider:
    9:15-10:00 Merilas

    10:00-10:30 Henke

    11:00-11:30 Elin

    11:30-12:00 Maria

    12:00-12:30 Kristin

    12:30-13:00 Malin
    13:00-13:30 Nina

    Bakar gör: Therese, Hanna, Frida och Nathalie.

    Thomas & Mia kommer strax innan det är slut och hjälper till att plocka undan.
    Ni får gärna byta kiosktider om era barn spelar just när ni har tid!!!

    Vi kommer se till att varor kommer på plats och tar med allt hem.//Mia

    Rapportera

    Rapportera

  • 5 sep 2019 Anna Thorsson

    Vi kan oxå stå i kiosken

    Rapportera

    Rapportera

  • 2 sep 2019 Kristin Eriksson

    Jag kan också stå i kiosken på söndagens poolspel.

    Rapportera

    Rapportera

  • 31 aug 2019 Malin Nilsson

    Vi kan stå i kiosken!😊

    Rapportera

    Rapportera

  • 31 aug 2019 Mia Ljung Merila

    Poolspel 8/9😉

    Rapportera

    Rapportera

  • 31 aug 2019 Emil Ljunggren

    När är det?

    Rapportera

    Rapportera

  • 31 aug 2019 Mia Ljung Merila

    Tack Therese och Maria, skriver upp er❤️❤️ Vi har 4 som bakar så någon mer till kiosken vore fint 🙈

    Rapportera

    Rapportera

  • 31 aug 2019 Therese Petersson

    Jag står oxå gärna i kiosken!!😃👍 och hjälper till att plocka fram osv... om det behövs!!😉

    Rapportera

    Rapportera

  • 30 aug 2019 Maria Lundberg Einarsson

    Jag står gärna i kiosken👍

    Rapportera

    Rapportera

  • 27 aug 2019 Mia Ljung Merila

    Hej alla goa fotbollsföräldrar!
    Poolspel 8/9 igen. 👍💪
    Thomas och jag inhandlar det som behöver köpas till och undrar nu om några kan hjälpa till med kiosken samt baka?
    Vet att några erbjöd sig till förra men sa då att de gärna får baka till höstens match istället och nu är vi där.
    Kontakta mig på 0705571040 så kan jag fixa till schema och ha koll på de som kan tänkas baka. Nu ser vi till att de får in en bra slant!!! Ha det bäst! Kramar fam Ljung Merila

    Rapportera

    Rapportera