Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar

Följ

Herrar

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 2 mar 2010 Stoffe A

    Kristian:
    Har alltid problem med benhinnorna på grusen men så fick jag ett tips om att man kunde tejpa på nått speciellt sätt så skulle det underlätta trycket på hinnorna?? Men så skulle man använda idrottstejp? Är det nån speciell tejp eller är det bara vanlig vit tygtejp som dom kallar för "idrottstejp"?

    Rapportera

    Rapportera

  • 2 mar 2010 Kristian

    Stoffe: Med tanke på din kommetar om att mackorna ska vara klara...

    BJ vägrar träna på grus. Jag har tjatat konstant sen i går morse. Nu kan jag hälsa från dig med.

    Idrottstape? Vad ska du ha den till?

    Rapportera

    Rapportera

  • 2 mar 2010 Stoffe A

    Förresten, vet vad idrottstejp är för nått? Har vi det i väskan? kan du ordna några rullar om inte?

    Tragga med BJ och hans 2 polare med ikväll..

    Rapportera

    Rapportera

  • 2 mar 2010 Stoffe A

    Inte särskilt många år av mitt vuxna liv, varför undrar du över detta Kristian? men du är välkommen att slå en signal för en längre intervju..

    Rapportera

    Rapportera

  • 1 mar 2010 Kristian

    Stoffe: Hur länge har du varit singel?

    Klart jag ska träna. Det gick ganska smärtfritt...Fast jag får nog bre min macka själv.

    Rapportera

    Rapportera

  • 1 mar 2010 Stoffe A

    Förmodligen, Älskling jag tränar ikväll 20-22, lägger du ungarna och brer en smörgås till mig när jag kommer hem. Svårare än så är det inte Kristian.. :)

    Masa nu dig ner till träningen imorn..

    Rapportera

    Rapportera

  • 1 mar 2010 Kristian

    Ok då, jag ger mig. Om alla andra tycker att tiden är så bra får jag väl ändra mig. Ska bara få Vera att tycka det också...

    Jaffe, vad har du sagt till Sandra?

    Rapportera

    Rapportera

  • 1 mar 2010 Joel

    Hemma igen. Syns imorgon. Kan lör

    Rapportera

    Rapportera

  • 1 mar 2010 Ica Jerry

    Pära din smällfetta avelsko, du kan ju inte vara sleten. Du e ju lika rörlig som lasse Åström på en fotbolls match.

    Rapportera

    Rapportera

  • 1 mar 2010 Jaffe

    För mig passar träningstiden utmärkt! Jag kommer imorgon.

    Rapportera

    Rapportera