Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar

Följ

Herrar

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 24 mar 2010 Kristian

    Bra Uffe. Det är ordning och reda med dig! Klisterväck är nerpackat. Blir en stor burk så du håller tyst...

    Rapportera

    Rapportera

  • 24 mar 2010 Marita

    80:- i blandade valörer (ska leta upp så många 50-öringar jag kan) - så går presentkortet till VIF:s fikakassa!

    Rapportera

    Rapportera

  • 24 mar 2010 Uffe Å

    Betalade precis min medlemsavgift. Vill uppmana Er andra att göra det oxå, så att Ljunglöv kan koncentrera sig på att skaffa klisterväck istället för att tjata på oss.

    Rapportera

    Rapportera

  • 24 mar 2010 Uffe Å

    Ser att budgivningen tagit fart ordentligt. Just har Johan 100 spänn att handla folkisar för på COOP.
    Finns det fler törstiga Venestads spelare som vågar bjuda över, eller ska Johan kamma hem presentkortet. Fortsätt att bjuda på Happys presentkort.....

    Rapportera

    Rapportera

  • 24 mar 2010 Kristian

    Det här börjar bli lite löjligt. Se nu till att betala medlemsavgift. Känns ju inte helt hundra att det bara är 12 stycken som gjort det. Hoppas verkligen att de som inte betalar inte får vara med och spela.

    Vi betalar alltså 400kr för ett helt år! Det är inte mycket annat vi behöver göra. (Förutom att André jagar oss med lite lotter då och då.)

    Rapportera

    Rapportera

  • 24 mar 2010 Johan

    75 kronor i 50 öringar

    Rapportera

    Rapportera

  • 24 mar 2010 Kristian

    70kr i blandade valörer...

    Rapportera

    Rapportera

  • 24 mar 2010 Stoffe A

    60 kr!! , i 10-or

    Rapportera

    Rapportera

  • 24 mar 2010 Dan

    HÖJER BUDET TILL 55 kr, i 50-ÖRINGAR

    Rapportera

    Rapportera

  • 24 mar 2010 Stoffe A

    Jerry, Det var nog ett presentkort på Coop värde 100kr.

    I med detta bjuder jag 50 kr!

    Rapportera

    Rapportera