Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Venestad IF Herrar.
Herrar
Följ oss för uppdateringar
Hej kommer på lördag men det hade ni nog gissat
fixa lite sedan god mat och efter det en härlig bra match.
Nytt stycke. :) alla som gillar fotboll kom och ha en trevlig lördag med oss.
Lars-Göran
Fick papper från skåneboll. Två veckor för olämpligt uppträdande. Det får jag väl köpa, men var anmäler vi usla domare som får betalt för att förstöra en match?
Rapportera
Ledsen Tommy men jag hinner precis komma till Vallen innan matchen. Jobbar under förmiddagen. Hoppas ni ändå kan heja på oss.
Rapportera
Vi hade tänkt röja o fixa lite på vildsvinsvallen nu på lördag innan match. Tex hade vi tänkt att fylla på lite grus i de värsta ojämnheterna på planen mm. Just nu ser det ut som om att det bara blir jag , Torsten, Lennart o Robba. Kanske har ni spelare missuppfattat meningen med dagen för mycket av det vi tänkte göra är ju för er också. Ett par timmar före match orkar ni väl umgås med oss gamlingar. Anmäl nu ert intresse här i gästboken så bjuder föreningen på matnyttigt i god tid före match. Kommer ni spelare upp till vallen på förmiddan och hjälper oss så stannar vi kvar o hejar på er när det är matchdax. Visa nu lite föreningsanda och kom ihåg att tillsammans väger vi jättemycket: / Tommy
Rapportera
Ska inte måla fan på väggen men har fått en del återbud (6st). Andre ska träna iallafall
Rapportera
Kommer givetvis också och hjälper till på lördag
Rapportera